شاید...

 

وقتی صدای خورد شدن خودت رو بشنوی چه حالی میشی؟   

من دارم از درونم خورد میشم خیلی بیصدا! هیچکس نمیفهمه

هیچکس!

 هیچکس نمیدونه چرا؟

فقط خودم میدونم و بس

حتی کسایی که ادعا میکنن منو میشناسن هم اشتباه میکنن

اشتبــــــــاه!

حتی تویی که داری اینو میخونی هم نمیدونی چقدر سریع میشکنم

 نمیتونی بفهمی چرا

 چون مجبورم سکوت کنم

هر روز این فکر تو مغزم قویتر میشه که...

اما به خودم میگم نه! هنوز نه!

 شاید بشه کاری کرد!

 اما واقعا تحمل ندارم

 بس که نقش بازی کنم، بگم، بخندم، امیدوار باشم

 کدوم امید؟

 امیدی که خودم به دست خودم از بین میبرمش؟

نمیدونم مشکلم کجاست واقعا نمیدونم که از خودم چی میخوام

سردرگمم بدجور

واقعا عذابه  یه عذاب بزرگ

عذابی که ببینی داری فراموش میشی از طرف همه

 ببینی که دارن فراموشت میکنن حتی خانواده ات

  کسایی که همه زندگی ات هستن

باید دور باشم

  ای کاش میتونستم یه مدتی گم باشم ای کاش...

اصلاً دیگه از خودم مطمئن نیستم

  هر روز میام تو وبلاگها چرخ میزنم

 تا شاید بتونم میون حرفها درمونی واسه دردم پیدا کنم

اما هیچکس نمیفهمه که سکوت چقدر سخته

  که شکستن چقدر میتونه بیصدا باشه  ...

کاش وقتی تو چشای یکی نگاه میکردی

 میتونستی بغض خفه شده در گلوش رو هم ببینی اما نمیشه

شاید ، شاید یه روزی بیام سرعقل  ...

 اما امیدوارم دیر نباشه

673t6vd.jpg

 

 

نظرات 6 + ارسال نظر
چش درومده شنبه 14 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 12:50 ب.ظ

سلام بانو جان
امیدوارم همیشه سالم و تندرست باشی
من خودم از نصیحت کردن خوشم نمیاد و این عرایض بنده رو هم به حساب نصیحت نگذارید
به خدا توکل کن چون تنها اون میتونه مشکلات رو حل کنه البته من نمیدونم مشکلی که شما رو اینجور ناراحت کرده چیه ولی سعی کنید همواره امیدوار باشید
خداوند میفرماید :عسی ان تحبو شیئا بل هو شر لکم و عسی ان تکرهو شیئا بل هو خیر لکم ( یعنی چه بسا شما چیزی را دوست داشته باشید ولی برای شما شر باشد و چه بسا از چیزی بدتون بیاد ولی همون برای شما بهتر باشه)
سربلند و پیروز باشید

ورود 13- ممنوع/شرکت در جایزه 800دلاری شنبه 14 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 02:59 ب.ظ http://www.dvp.mihanblog.com

وبلاگت بسیارجالب ومفید بود شما هم به ما سربزنید اگر برایتان ممکن میباشد وبلاگهای من را در لینکستان خود قرار دهید تا زیر سایه شما نسیمی به ما بوزد و بازدیدکنندگان شما گوشه چشمی به وبلاگ ما داشته باشند پیروز باشید به امید روزی که وبلاگهای من باعث شادی و امید شما دوست عزیز شود=>


http://www.dvp.mihanblog.com
گنج7دریا
http://www.mamno-13.blogsky.com
ورود 13- ممنوع/شرکت درجایزه800دلاری

آرش شنبه 14 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 11:48 ب.ظ http://delbakhte20.persianblog.ir

سلام بانو
کاش همصدای سکوتت میشدم و فریاد میزدیم آی آدمها که در ساحل نشسته شاد و خندانید .....کاش میتونستم فریادهای سکوتتو برا بقیه ترجمه کنم . من بهت مدیونم باید یه جایی بهت کمک کنم . فقط امیدوارم دیر نشه

مازیار دوشنبه 16 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 12:54 ق.ظ http://www.gheseye-sokoot.blogfa.com



تو به من خندیدی و نمی دانستی من به چه دلهره از باغچه همسایه سیب را دزدیدم

باغبان از پی من تند دوید سیب را دست تو دید

غضب آلوده به من کرد نگاه سیب دندان زده از دست تو افتاد به خاک

و تو رفتی و هنوز سالهاست که در گوش من آرام ،آرام

خش خش گام تو تکرار کنان، میدهد آزارم و من اندیشه کنان غرق این پندارم

که چرا خانه ی کوچک ما سیب نداشت ؟

سلام وبلاگ قشنگی دارین
خوشحالمی شم بهمنم سربزنین

[ بدون نام ] جمعه 20 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 02:30 ق.ظ

بابا خیلی کارت درسته دمت گرم خیلی حال کردیم انشاالله که موفق باشی

mosafer شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 09:37 ب.ظ

دوستت دارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد