کلافه ام

              

 

ذهنم گنگ  

روحم آزرده

در واپسین لحظات نامفهوم و گیج

سایه روشن نگاهم

تلالوء نگاهت را می طلبد

تا بمانم


نظرات 13 + ارسال نظر
مرتضی شنبه 12 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 08:58 ق.ظ http://mani83.blogsky.com

سلام دوست عزیزم
اومدم تا بگم جواب شما را در وبلاگم دادم
و از شما قدر دانی کردم
حتما بیا

چش درومده :-) شنبه 12 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 09:30 ق.ظ

سلام بانوی گرامی
خوشحالم که همچنان از مطالب زیباتون بهره مند میشم . این شعر رو که تازه سرودم تقدیم میکنم:

سرم هوای وصال و دل آرزوی تو دارد
و هر دو چشم امیدم نظر به سوی تو دارد
فرشته ای تو و در اوج آسمانی و من هم
یکی پرنده ی بی پر که شوق کوی تو دارد
اگر که بی تو جهان را به من دهند نخواهم
جهان کجا بودش ارزشی که موی تو دارد؟
اگر که روز و شب من به گفتگوی تو طی شد
نه من که هر که تو را دیده گفتگوی تو دارد
دوباره از غم هجران روم به سوی گلستان
و بویم آن گل خوشبو که رنگ و بوی تو دارد
سراغ گل ز که گیرم؟ کدام گل بپذیرم؟
تو آن گلی که هزاران گل آرزوی تو دارد
دگر به میکده هرگز شراب و باده ننوشم
اگر که باده و مستی جز از سبوی تو دارد
رمیده گر دلم اما سراغ غیر نگیرد
مگر کسی که نشانی ز خلق و خوی تو دارد

کوچک شما : چش درومده

باران شنبه 12 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 09:46 ق.ظ http://rainagain.persianblog.ir/

برای تو می نویسم
دختری که وجود دارد
و هوا دارد
و سیب دارد
و دوست دارد
و جاده دارد
و غم دارد چونان که شادی
و یاس دارد چونان که امید
و
مهمتر از همه خد را دارد خدا را
این امکان بزرگ نزدیک

خرمگس خرفت شنبه 12 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 10:30 ق.ظ http://ammarr.blogfa.com/

بمان و ................بمان.................زندگی..............بگذریم..........................بمان

[ بدون نام ] شنبه 12 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 12:46 ب.ظ

salam , chera khabari azat nist !!

Arian شنبه 12 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 12:46 ب.ظ

delam tang shode barat

چش درومده :-) شنبه 12 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 01:41 ب.ظ

گذشته ......... خاطرات .............. خاطر آزرده ی تو ............ و من تنهاتر از تو
کجایت جستجو کنم؟

شازده کوچولوی تنها شنبه 12 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 03:06 ب.ظ

سلام از تو کلافه ترم باید موند و سوخت وتنهایی و کلافه گی را حس کرد دلم میخواست در تنهاییهام در کلافه گیام همراه می شدم با تنها ترین تنها

pichak tanha یکشنبه 13 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 10:36 ق.ظ http://eshgh-0-havang.blogkst.com

سلام
اینکه دلم لک زده که یکی باشه از ته دل قربون صدقش برم یعنی اینکه یکی باشه که دوسش داشته باشم، و اینو هم بگم که من زیاد حرف نمیزنم و وقتی چیزی میگم بش اعتقاد دارم.
چطور میشه فهمید که جدی میگی باید توی چشاش نگاه کنی،‌اونا همیشه حقیقت رو میگن.

[ بدون نام ] یکشنبه 13 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 11:45 ق.ظ

علی دوشنبه 14 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 12:03 ق.ظ

سلام خاله بانو
بیشتر از اینها دردناک شده
فقط یه دلتنگی مونده و یه کمی غروب
و اینکه ناگهان چقدر زود دیر می شود ...

سایه سه‌شنبه 29 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 10:23 ق.ظ

سلام دوست من
عاشق کسی است که معشوق خود را آزاد می گذارد تا خودش باشد .عشق یعنی امکان انتخاب به معشوق دادن.
برای انکه کسی یا چیز ی را بدست آوری رهایش کن .
مطالب گسترده تری در این خصوص در وبلگم نوشتم
سری بزن شاید حف هایم آرامت کرد .

mosafer شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 09:29 ب.ظ

دوستت دارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد