فقط با تو و به عشق تو

 
 
مثل یک مهتاب در آسمان تاریک قلبم نشستی
 
و قلب مرا پر از نور محبت و عشق خودت کردی
 
مثل یک قناری در باغ سوخته قلبم نشستی و با صدای آواز
 
 دلنشینت قلب مرا دیوانه آن احساس پاکت کردی
 
مثل لیلی قصه ها آمدی و مرا مجنون خودت کردی
 
 آری تو مرا عاشق خودت کردی 
 
تو مرا گرفتار خودت کردی
 
آمدی و مرا با رویاهای عاشقانه ات همسفر کردی
 
 مرا با خود به دشت آرزوها بردی
 
و تمام آرزوهایم را زنده کردی
 
دلم را پر از امید و دلگرمی کردی
 
 مرا در این دنیای عاشقی دربه در کردی
 
مثل یک شبنم  بر روی چشمانم نشستی
 
و مثل اشک یک عاشق بر روی گونه ام سرازیر شدی
 
تو که آمدی درهای قلبم را طلسم کردم و بالای درگاه آن نوشتم
 
ورود ممنوع!
 
قلب تو را در آنجا اسیر کردم ، اسیر محبت و عشق خودم کردم
 
در این خانه  دل سرخ تو را با خون عشق
 
و هوای دوست داشتنم  زنده نگه خواهم داشت
 
و با احساس پاکم درد دلهای عاشقانه ام را هر شب
 
 در گوشت زمزمه خواهم کرد شازده  کوچولوی من
 
کاری میکنم که دیگر لحظه ای 
 
 حتی لحظه ای از این خانه سرخ خسته و دلسرد نشوی 
 
 به عشق من وفادار باشی و مرا
 
 از ته قلبت دوست داشته باشی
 
از تمام دار این دنیا تنها همین قلب سرخ را دارم
 
و اینک آن را با احساسی پر از عشقبه تو تقدیم کرده ام
 
و دلم میخواهد تو نیز با احساسی پاکتر به آن وفادار باشی
 
عزیزم من نیز میخواهم به همگان بگویم که دوستت دارم.....
 
قلم سرخ زندگی را برمیدارم به سوی قلب مهربانت می آیم
 
 و بالای درگاه آن مینوسسم که : 
 
   یکی را دوست میدارم 
 
 تا دیگر کسی وارد آنجا نشود آن لحظه است
 
که قلبت تنهای تنها برای من است
 
 و من نیز تنهای تنها برای تو می باشم
 
 شازده  کوچولوی چشم  دراومده من
                                             
 
فقط با تو
 
انتظارفقط با تو
 
زیباست این زندگی با تو ، فقط با تو 
 
زیباست لحظه های عاشقی ، با تو ، تنها در کنار تو
 
زیباست لحظه غروب ، با تو ، فقط به یاد تو
 
آن لحظه که با تو هستم ب
هترین لحظه زندگی ام است
 
 که دلم نمیخواهد آن لحظه بگذرد
 
دلم میخواهد آن لحظه که در کنار تو هستم هیچگاه به پایان نرسد
 
زیباست این زندگی در کنار تو ، فقط با عشق تو
 
زیباست لحظه ای که با  تو  (بام تهران ) قدم میزنم
 
یا با تو و یا به یاد تو!
 
این زندگی زیباتر از گذشته میگذرد چون با تو و عاشق تو هستم
 
این لحظه ها عاشقانه تر از همیشه میگذرد 
 
 چون با تو و به یاد تو هستم!
 
خوشبخت است این قلب عاشق من چون تنها تو را دوست دارد
 
تنها تو را ، فقط تو را ، با تو می ماند
 
عاشقانه می ماند و هیچگاه تو را تنها نمیگذارد!
 
میگویم دوستت دارم چون لایق این دوست داشتنی
 
فقط تو لایق این عشق
 
 بی پایان منی!
 
می گویم با تو می مانم ، عاشقتر از همیشه ، فقط با تو
 
چون تنها تو سرپناه این قلب عاشق منی !
 
عشق من و تو ماندگار است ، تا ابد ، برای همیشه 
 
 فقط با هم ، تنها در کنار هم!
 
زیباست کلام عشق 
 
 شیرین است لحظه های با تو بودن ، فقط با تو 
 
 و آن قلب مهربان تو!
 
عشق من و تو برای همیشه در خاطره ها و یادها می ماند 
 
 یک عشق ابدی و بی پایان!
 
لبخند عشق همیشه بر لبان من جاریست 
 
 فقط با تو ، و به عشق تو!

 
 
نظرات 8 + ارسال نظر
شازده کوچولوی عاشق و کم عمر شنبه 26 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 12:57 ب.ظ

سلام مهربونم
میخوام دونی منم ارزوم اینه که زودتر مال خودم کنم همه عشقی رو که بهم ارزونی شده میخوام بدونی که بی تو میمیرم
میخوام بدونی که :خوشبخت است این قلب عاشق من چون تنها تو را دوست دارد
باید مطمئن باشی از احساسی که تو دنیای من هیچ کس قبل زا تو تجربه اش نکرده
میخوام بدونی که :
آن لحظه که با تو هستم بهترین لحظه زندگی ام است
و همه لحظاتیم که فعلا پیشت نیستم با فکر تو با یاد فقط تو میگذره
میخوام بدونی که دیگه قلبم بی تو کمتر عمر میکنه پس اکه به تپشش علاقه مندی همیشه بمون وزنده نگهش دار
عزیزتر از جانم

چش درومده :-( شنبه 26 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 01:08 ب.ظ

سلام بانوی عزیز
مثل همیشه زیبا مینویسی
این دوبیتی از فایز تقدیم به شما

بیا کز حد گذشت ایام دوری
کنم تا کی ز مهجوری صبوری؟
اگر دوری تو از چشمان فایز
ولی در دل ، تو دائم در حضوری

قربون شما : چش درومده ی غریب :-(

فرزند کویر شنبه 26 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 01:08 ب.ظ http://nasimekavir.blogfa.com/

سلام
خوشحال میشم که منت نهاده و با قدوم مبارک و سبزتون روشنائی بخش کلبه محقر و تاریکم باشید

موفق باشید

pat o mat یکشنبه 27 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 03:46 ق.ظ

salam halet khobe banooyemah. weblogeto khondam mesle hamishe zibas . barat arezoy khoshbakhati va saadat mikonam

صدای تنهایی یکشنبه 27 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 11:04 ق.ظ http://www.3ot-delan.blogsky.com

سلام بانوی ماه
اسیر قلبت نکنش بزار خودش بمونه
ولی بالای در قلبش بنویس ورود ممنوع واسه اینکه همه دوست دارن به جایگاه دیگران سرک بکشن
خانومی من آپ کردم تونستی یه سر بیا

باران پنج‌شنبه 1 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 07:44 ب.ظ http://khaneyesiah.blogfa.com

رفتیُ خاطره های تو نشسته تو خیالم
بی تو من اسیر دست آرزوهای محالم
یاد من نبودی اما، من به یاد تو شکستم
غیر تو که دوری از من ، دل به هیچ کسی نبستم
یاد من باش تا بتونم، همیشه برات بخونم
بی تو وُ عطر تن تو، یه چراغ نیمه جونم
.............................................................

mosafer شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 08:39 ب.ظ

دوستت دارم

mosafer شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 09:21 ب.ظ

دوستت دارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد