باید اما بروم...!

خسته ام...

 

    خسته از تکرارهای بیهوده...

 

                          خسته از نفسهای عمیق و سرد و مرده!

 

و چه حجمی دارد:حجم تنهایی من

 

                 حجم تنهایی من،قدر رویاهای نابود من انبوه است

 

                             حجم تنهایی من زیاد است،زیاد...!

 

و چه طعمی دارد:طعم تاریکی من

 

               طعم تاریکی من طعم خون ساکن رگهای من است...!

 

من به تنهایی و تاریکی محکوم

 

                           ناتوان و مصدوم

 

                                  باید این راه را تا آخر خطش بروم!

 

نیست امیدی هرچند

 

                     باید اما بروم

 

                          بروم ،گرچه می دانم نیست سرابی پیدا

 

                                      نیست حتی کابوس شهری زیبا

 

              گرچه میدانم دیر یا زود غزل خواهم خواند...

 

و من اکنون در راه

 

                   و هم آغوش سرما

 

                                     باید اما بروم...!

 

نظرات 8 + ارسال نظر
یاس پنج‌شنبه 20 دی‌ماه سال 1386 ساعت 10:00 ب.ظ http://doavamonajat.blogfa.com

سلام دوست خوبم

فرا رسیدن ماه محرّم‏ ، ماه اندوهِ اهل بیت(ع)، بر شما تسلیت باد.
سربلند باشید.

به امید دیدار
خدانگهدار



ماندگار جمعه 21 دی‌ماه سال 1386 ساعت 01:30 ق.ظ

میتوانی در انتهای شب
پنهان شوی ،
تغییر چهره دهی ،
شهرت را عوض کنی
و حتی ، نامت را ،
می توانی مرا نیز از یاد ببری ،
اما از عشق گریزی نیست !!!

سلام امیدوارم حالت خوب باشه . نوشته هات واقعاْ محشره ، بهت تبریک می گم با این دست به قلمی که داری . نوشته های زیبات به من و روحیه ام خیلی سازگاره و بارها تونستم حرف دلم رو به کسی که همیشه دوستش داشتم و هیچ وقت منو دوست نداشت و همیشه تظاهر کرد که منو دوست داره با حرفهای قشنگ تو بگم . باز هم بنویس . موفق باشی .

شاکر جمعه 21 دی‌ماه سال 1386 ساعت 04:59 ب.ظ http://www.shaker-mamj.blogsky.com

سلام
امیدوارم همیشه موفق و موئد باشی،بازم ادامه بده
اگه موسیقی بلدی یا دوست داری خواننده بشی می تونم کمکت کنم.
راستی چند آهنگ توپه توپ گذاشتم که خیلی قشنگه.
همونطور که من برات نظر گذاشتم خواهش می کنم تو هم نظر بذار بخصوص نظرت در مورد هر سه تا آهنگ با توضیحات کامل،خواهش می کنم و فرمایید چرا از فلان آهنگ خوشت اومده یا نیومده و بهترینشون کدومه...

آشنا شنبه 22 دی‌ماه سال 1386 ساعت 09:06 ق.ظ http://lovingclass.blogsky.com/

میخواهید برو ید حای دور

جای دور همین نزدیکی هاست !

بی پلک به عمق تصویر نگاه کردن است ...

دوست دارید انسان باشید اول باید آدم باشیم تا انسان بشیم .

هر کس راهی را انتخاب می کند ولی مراقب باشیم ، وقت

برای راه های دور نیست

راه های نزدیک تر هستند ما آن ها را دور و خسته کننده

می کنیم .




سمیره جمعه 28 دی‌ماه سال 1386 ساعت 03:01 ب.ظ http://www.devoooonatam.blogfa.com

عزیزم یکم خفنش کن ما از این عشقی بازی ها خوشمون نمیاد حتماحتما یه سری به من بزن خوشحالم می کنی...

تکگل دوشنبه 1 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 04:46 ب.ظ

دوست دارم عسلی
با ارزوی بهترین ها .
وبلاگت زیباست .زیبای زیبای زیباست عزیزم

mosafer شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 08:30 ب.ظ

دوستت دارم

mosafer شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 09:11 ب.ظ

دوستت دارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد