لایق به مرگ

 

ای کاش دنیا مثه آدامسم بود

مینداختمش تو دهنم و میجویدم

هروقت هم که شیرینی آدامسم تموم میشد

 تُفش میکردم بیرون و یه آدامس نو مینداختم تو دهنم...

 دقت کردی رو جعبه بعضی آدامسا نوشته

"بدون قند"انقدر هم تلخه که...

 عینهو زهرمار...

چطور میشه یه آدامس تلخ رو جوید؟

بی خود نیست بعضیا آدامسشون رو باد میکنن...

باد میکنن...باد میکنن...

ا رو صورتشون بترکه!

میای زندگی رو مثه آدامس بادکنکی بادش کنیم،

بادش کنیم،بادش کنیم،تا بترکه!

 یا اصلا اگه پایه ای بیا زندگی رو تُف کنیم!!

 

اینجا جهنمه...برو میخوام تنها باشم

 

 


اینجا جهنمه...

برو میخوام تنها باشم

من خائنم...

با وعده های لامحال،با خنده های زورکی ...


بر خود خیانت کرده ام!

من قاتلم...

با خنجر امید پوچ،در ظلمت شبهای تار...

 خود را جنایت کرده ام!


من نادمم...

از لحظه های بی نصیب،در انتظار فرصتهای بعد...

 
خود را ملامت کرده ام!

من جاهلم...

با اشتباهات جبران ناپذیر،با واژه یک تجربه...


خود را طبابت کرده ام!


من کافرم در گناهان آتشین،با امید بخشایندگی...


شیطان را حمایت کرده ام!

 من لایقم...

لایق به فرسایش استخوان در قبر تنگ...

 
لایق به سوختن در شعله های سرخ رنگ...

 
                                                       لایق به مرگ!!!

 

برف بی صدا می آید...


برف با سوز و سرما می آید


و بی آنکه زمین بفهمد ،یکباره موهایش سپید میشود...

 
من آمدن برف را از صدای شوق کودکان و کوچ پرنده ها فهمیدم


بغض بی صدا می آید

بغض با سوز و آه می آید،ومن آمدنش را...


از لرزش صدایم ولغزش اشک برگونه هایم فهمیدم


آفتاب بی صدا رفت

وقتی همه خواب بودند تنهاییش را در آغوش کشیدو رفت

 
و کسی صدای پای آفتاب را نشنید...


و من رفتن آفتاب را در چهره یخ زده کودکی معصوم

 در گوشه خیابان یافتم...


من هم میروم،آن هنگاه که بغض در گلویم سنگینی میکند


و آن هنگام که خورشید و برف را با هم آشتی دادم...

 
آنها را در آغوش میکشم و میروم...


و رفتنم را تو نخواهی فهمید


تو نخواهی فهمید...


 

نظرات 5 + ارسال نظر
کامی شنبه 22 دی‌ماه سال 1386 ساعت 03:45 ب.ظ http://yadeto.parsiblog.com

آدمک آخر دنیاست بخند
آدمک مرگ همین جاست بخند
دست خطی که تو را عاشق کرد
شوخی کاغذی ماست بخند
آدمک خر نشوی گریه کنی
کل دنیا سراب است بخند
آن خدایی که بزرگش خواندی
به خدا مثل تو تنهاست بخند..........

کامران سه‌شنبه 16 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 08:56 ق.ظ http://amooyadegar.blogsky.com

سلام وبلاگ قشنگی داری زیباست به زیبای آسمون شب هاست اگه تونستی وبلاگ منو کن مثل وب شما زیبا نیست
چون تازه ساختمش
مرسی kamix

mosafer چهارشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 07:33 ب.ظ

باز کن پنجره را
و به مهتاب بگو
صفحه ذهن کبوتر آبی ست
خواب گل مهتابی ست
ای نهایت در تو
ابدیت در تو
ای همیشه با من
تا همیشه بودن

i love you

mosafer شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 08:30 ب.ظ

دوستت دارم

mosafer شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 09:11 ب.ظ

دوستت دارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد