بدون شرح

 

www.hamtaraneh.com

 

نظرات 8 + ارسال نظر
چش درومده :-) سه‌شنبه 25 دی‌ماه سال 1386 ساعت 11:38 ب.ظ

سلام بانوی ماه گرامی
امیدوارم حالتون خو ب باشه
چند روزی بود که افتخار حضور در وبلاگ زیباتون رو از دست داده بودم و خوشحالم که دوباره این افتخار نصیبم شد
مثل همیشه خیلی خیلی زیبا مینویسید امیدوارم همواره سلامت باشید
کوچک شما : چش درومده :-)

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 27 دی‌ماه سال 1386 ساعت 07:12 ق.ظ

salam .cheshem daromade ro hamishe khodet migofti.yadesh bekhir. hala in esme khodesho cheshem dar omade gozashte

طناز پنج‌شنبه 27 دی‌ماه سال 1386 ساعت 08:06 ق.ظ http://nazkhanum.blogsky.com

سلام

راستش خیلی راجع به این عکس فکر کردم...
یا میتونه منظور این باشه که دو نفر باهم باشن مث کبوترن که تو قفس مونده...
یا اینکه وفتی دو نفر باهم باشن مث یه کبوتره که داره از فقس و بند ازاد میشه ...
بهرحال عکس جالبیه...
خودت خوبی؟

صدای تنهایی پنج‌شنبه 27 دی‌ماه سال 1386 ساعت 11:19 ق.ظ http://www.3ot-delan.blogsky.com

سلام ماه بانو
خوبی عزیز؟
دوست ندارم تو وبلاگی بنویسم زیبا بود
ولی این عکس خیلی قشنگه و جای هیج حرفی رو نمی ذاره واقعا بدون شرحه

[ بدون نام ] شنبه 29 دی‌ماه سال 1386 ساعت 04:41 ب.ظ

salam . mage mishe yadam bere.rozay khosh az yadam nemire.age bekhay man hamonam ke bodam entekhab ba khodete.montazer javab mimonam

سلام
شما؟ ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

پروانه عاشق یکشنبه 30 دی‌ماه سال 1386 ساعت 02:48 ب.ظ http://www.parvanevar.mihanblog.ir

گفته بودند عشق طوفان می کند هر چه می خواهد دلش ان می کند گفته بودند عشق درد بی دواست علت عاشق زعلت ها جداست آری اکنون آگه از آن می شوم زان همه جستن پشیمان می شوم چند روزی هست حالم دیدنی است حال من از این و آن پرسیدنی است.
فرشته‌ها وجود دارند اما بعضی وقتها چون بال ندارند، ما بهشون میگیم: دوست!
سلام عزیزم دوست داری دوست من بشی

[لبخند][لبخند]
پس بیا دنبالم کارت دارم
اینا رو ببین جا پاهای یه پروانه هستش
.
.
.
........(_.........
.../_)...) ........
../ (....(__)......
.(__)...oooO....
Oooo..............
.
جای پاهامم مثل خودم قشنگه نه
.
.
........(_.........
.../_)...) ....
../ (....(__)......
.(__)...oooO....
Oooo...
.پس بیا...دیگه چیزی نمونده

.
.

.../_)...) ...
../ (....(__)...
.(__)...oooO..
Oooo....
خوب حالا چشاتو ببند تا بگم
1...
.

2...
.

3...
یه پروانه خوشگل منتظره که تو بیای پیشش و حتی و اسه چند لحظه کوتاه مونس تنهاییاش باشی ،اگه نیای قلب پروانهای اون میشکنه تو. که نمیخوای قلب کوچیکشو بشکنی ها؟ پس زود باش بیا که منتظررم راستی یادت نره رو بالاش مرحم بذاری!!

www.parvanevar.mihanblog.ir

mosafer شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 08:28 ب.ظ

دوستت دارم

mosafer شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 09:09 ب.ظ

دوستت دارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد