آیا صدای خواهش مرا از این پایین می شنوی؟!

 

خدایا !

بیا پشت آن پنجره

که وا می شود رو بسوی دلم

بیا پرده ها را کناری بزن

که نورت بتابد به روی دلم ...

نمی دانم خواب هستم یا که بیدار...

فقط میدانم بغضی سنگین در سینه ام راه خود را گم کرده

 گاه میشود که مخزن امیدم رو به اتمام می روم

 هر شب می بینم،

دستهای التماسم را که در آتش قهر او می سوزد

گاه می بینم...

خدایی را که تنهاییم را تنها او پر می کرد،دیگر نیست...

 او را دوست دارم...

او را دوست دارم

 و می دانم خدا هم روزی مرا دوست میداشت

 من صدای او را می شنیدم...

هنگامی که شیطان دستهای سردم را محکم می فشرد

 او مرا با خود به تاریکی میبرد

 گاه نقطه ای از نور صورتم را می نوازد...

اما قبل از اینکه چشمانم به نور عادت کند

 ،باز به قعر تاریکی شب کشیده می شوم


خدایا...

ای تنها امیدم برای زندگی

 دستهایم را رها نکن ...

که من غیر از تو هیچ ندارم و تو خود این را میدانی

 هر شب خواب دوزخت را می بینم،

گاه میترسم امام چیز دیگری این میان قلبم را می فشارد...

 و آن اینست که مبادا

 روزی از من رو گردانی و دست رد به سینه تاریکم بزنی

 که هیچ مرگی درد ناکتر از این

 و هیچ لحظه ای زجر آور تر از این نیست...

 تنهایی که جز تو کسی را نداشت تنها نگذار

 و او را آزاد کن...

 از زندانی که خود برای خود ساخته

 و از زنجیرهایی که خود به پای خود بسته...

 ای که در عرش هستی...

 آیا صدای خواهش مرا از این پایین می شنوی؟! 

 

نظرات 10 + ارسال نظر
مشی خانوم چهارشنبه 9 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 08:38 ب.ظ http://mashi.blogsky.com

خیلی زیبا بود.
انتخاب کلمات به جا و ساده و در عین حال پیچیده بود!
بهت تبریک می گم بانوی ماه!

نیما پنج‌شنبه 10 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 01:45 ق.ظ http://mobilebazi.persianblog.ir

سلام
وبلاگ جالب و زیبایی دارید
حاضر به تبادل لینک هستید؟

دارا پنج‌شنبه 10 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 06:07 ب.ظ http://www.darad.blogfa.com/

درود.نوشته زیبایی بود.خوب می نویسی اما اگر کمی کوتاه تر بنویسی و نوشته هایت خلاصه تر باشد و معانی تکراری را حذف کنی نوشته هایت زیباتر می شود.به هر روی من لذت بردم.

تینا پنج‌شنبه 10 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 09:00 ب.ظ http://www.tina-tina-tina.blogfa.com

سلام بر غنچه نو شکوفته ی باغ وبم................

خوبی فدات شم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

خوبرویان جهان رحم ندارد دلشان

باید از جان گذرد هر که شود همدمشان

روزی که سرشتند ز گل پیکرشان

سنگی اندر گلشان بود و همان شد دلشان

منتظرتـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم عزیزم


xxxxxxxx______xxxxxxxxxxx
___xxxxxxxxxxxx___xxxxxxxxxxxxx
___xxxxxxxxxxxxxx_xxxxxxxxxxxxxx
___xxxxxxxxxxxxxxx_xxxxxxxxxxxxx
____xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
_____xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
______xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
_________xxxxxxxxxxxxxxxxxx
___________xxxxxxxxxxxxx
_____________xxxxxxxxx
______________xxxxxx
_______________xxxx
_______________xxx
______________xx
_____________x
___________

Nima شنبه 19 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 02:11 ق.ظ

salam
kheili webe ba hali dari
khoshhal misham bahatun ashna besham
man NIMA 22 shahrekord


(¯`v´¯)
`*.¸.*´
¸.•´¸.•*¨) ¸.•*¨)
(¸.•´ (¸.•´ .•´ ¸¸.•¨¯`•
_____****__________**** _______
___***____***____***__ *** _____
__***________****_______***____
_***__________**_________***___
_***_____________________***___
_***________JUST_________***___
__***_____SHOWING______***___
___***______SOME_______***____
____***_____LOVE!_____***______
______***___________***________
________***_______***__________
__________***___***____________
____________*****______________
_____________***_______________
______________*________________

عشق سرد پنج‌شنبه 4 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 09:11 ق.ظ http://www.yaram.blogsky.com

سلام خوب بود به نظر من از رنک زرد استفاده نکن نوشته هات خوب خونده نمیشه _به من هم سر بزن دوست داشتی لینک بده

mosafer چهارشنبه 22 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 07:56 ب.ظ

i love you
i live you
i love you
i love you
i love you
i love you
i love you
i love you
i love you

mosafer شنبه 25 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 01:59 ب.ظ

باز لبهای عطش کرده من
عشق سوزان تو را می جوید
می تپد قلبمو با هر تپشی
قصه عشق تو را می گوید

mosafer شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 08:58 ب.ظ

دوستت دارم

alireza پنج‌شنبه 11 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 10:45 ب.ظ

دوست دارم
عجب کلمه ای
خیلیها حتا نمیتونن اینو بگن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد