تو...

تو عاشقانه ترین نام 

و جاودانه ترین یادی
 
تو از تبار بهاری  

تو باز می گردی 

تو آن یگانه ترین رازی 

ای یگانه ترین 

تو جاودانه ترینی 

برای آنکه نمی داند 

برای آنکه نمی خواهد 

برای آنکه نمی داند و نمی خواهد 

تو بی نشانه ترین باش 

ای یگانه ترین 

.... 

...

من در جستجوی تشنگی تو ابر شدم   

و بر فراز تمام صحاری باریدم 


من در آرزوی آنکه تو دمی گوش سپاری ،  

 در گلوی پرندگان به زیباترین ترانۀ جهان بدل شدم 


مگر بر تو بوزم همراه با تمامی بادها سرگردان شدم 


مگر به چشم تو درآیم همزاد با همۀ گلهای بهاری در پیش 

 

 گامهایت شکفتم رایحه در رایحه مشام تمام جهان را آغشتم مگر 

 

 تو  در این میانه نفسی از سر شادمانی برآری
 

همه چیز را به دوستی برگزیدم و همه کس را عشق ورزیدم شاید  

 

که تو نیز به یکی از آن همه عشق بورزی و من با تو در یک  

 

دوستی شریک شوم .

برترین ادعای من همه اینست : 


برگی هستم آویخته از سر شاخه ای باریک

در باد، نسیم وار ، گذاری کن تا به دلخواه تو به جنبش درآیم

در حسرت دیدار تو آواره ترینم 


هر چند که تا منزل تو فاصله ای نیست 

...

 

 

دلم برات تنگه عزیز یادی نمیکنی ز من  


دارم دیوونه می شم و نمی بینی نیاز من 
 

می خوام ببینمت ولی فاصله از من تا خداست 
 

خودم هزار و یک طرف همه حواسم به شماست

وقتی نمی بینم تورو چشمامو واسه کی بخوام  


نفس برام سمی می شه هوا رو واسه کی بخوام  


انگار نه انگار که دلی برای بودن تو بود  


رفتی و بین آدما شدم یکی بود و نبود

یه جور واقعی تو رو حس می کنم توی تنم 
 

به جون تو بدون تو دیگه دارم دق می کنم  


صورت ماه تو عزیز دیوارای خونه شده  


هر کی میبینتم میگه طفلکی دیوونه شده

تو رو خدا راضی نشو بیشتر از این هدر بشم  


دیگه بسه راضی نشو این جوری در بدر بشم ..

      

 

چقدرخوب وروشن است نمای چشمهای تو  


نمی رسد ستاره ای  به پای چشم های  تو  

به ماه خیره می شوم فقط  و گریه می کنم  

دلم که تنگ می شود برای  چشم های  تو  

و هی  مرور می کنم  نگاه  اول  تو   را  

اگر نمی رسد به من صدای چشم های تو  

تو تا پلک می زنی به سجده می رود دلم  

به  پیشگاه  اعظم  خدای  چشم های   تو  

شبی خراب می شود حصارهای  فاصله  

و آب می شود دلم  به  پای چشم های  تو...

.

.


نظرات 2 + ارسال نظر
ramin دوشنبه 27 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 12:30 ب.ظ http://www.bose-talaeeeee.blogsky.com/

سلام
وبلاگت واقعا زیباست
اگه وقت داشتی به وبلاگ منم سر بزن
فقط نظر یادت نره

راستی یه سوال داشتم
میخواستم ببینم میشه عکس از داخل کامپیوتر داخل وبلاگ بزاریم؟
اگه میشه برام بگو

mosafer شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 08:55 ب.ظ

دوستت دارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد