دل من تنها ، تنها ، سخت می گیرد.....

 

 

هر صبح طلوعی دیگر است بر انتظار فرداهای من 


قاصدک خوش خبرم روزهاست که نیامده و 


من درپشت پنجره تنهایی تو را می خوانم و خاطراتت را، 
 

خواهم ماند تنها در انتظار تو...  


چرا نوشتم در برگ؛ تنهاییم را برایت، نمی دانم...  


روزی خواهی آمد، 



برای روز آمدنت مهربانم....

... 

..

 

              

 

در چشمانم تنها یی ام را پنهان می کنم

در دلم ، دلتنگی ام را

در سکوتم ، حرفهای نگفته ام را

در لبخندم ، غصه هایم را

دل من چه خردسال است ، ساده می نگرد

ساده می خندد ، ساده می پوشد

دل من از تبار دیوارهای کاهگلی ست

ساده می افتد

ساده می شکند ، ساده می میرد

دل من تنها ، تنها ، سخت می گیرد.....  

.  

یادم می آید از من پرسیدی می توانم دوریت را تحمل کنم 

گفتم خواهم گریست 

و تو مرا به صبر فراخواندی 

گفتم بخاطر تو صبر خواهم کرد 

صبر خواهم کرد، اما 

اما قول بده اگر آمدی نپرسی  
  
 سرخی چشمانم و التهاب پلک هایم برای چیست! 

قول میدی؟؟ 

 

نظرات 21 + ارسال نظر
حدیث دوشنبه 27 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 03:20 ب.ظ http://tajrobeyekhatereha.blogfa.com/

سلام و خسته نباشید دوست خوبم
امیدوارم که حالتون خوب باشه
وبلاگ قشنگی دارین
بهتون تبریک میگم از این بابت

موفق باشید
شاد و پیروز در پناه یزدان پاک

شبنمکده چهارشنبه 29 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 01:43 ب.ظ http://www.abaei.persianblog.ir

با دهانی که بوی زن می داد
درس مردانگی به من می داد
مهر سجاده اش سیاست بود
که فقط بوی چرک تن می داد
کنج پستو کلاغ بی پر پیر
به جوانانمان کفن می داد
قار پی در پیش عقوبت بود
با دهانی که بوی ... می داد
جنسش از جنس کیمیا گرها
لیکن او امر بر شدن می داد
می گرفت آهن اراده ی خلق
و به جایش دو من چدن می داد
پسران را گرفته بود ز زن
با دهانی که بوی زن می داد

mosafer چهارشنبه 29 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 08:34 ب.ظ

سلام سوفیا
میخوام باهات حرف بزنم این نظر رو چاپ نکنیا
یه شماره بذار تا باهات تماس بگیرم دلم خیلی برات تنگ شده
دوستت دارم

***دختر قرمز*** پنج‌شنبه 30 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 01:42 ب.ظ http://rainyred.blogfa.com


آسمان آبی اش را می فروشد...
وقتی...
دختری از قرمز
بنفشه ها را
گلچین می کند!
----
پررنگ ترین غباری که روی صفحه های خالی ذهنمو می پوشونه، دل بستن به نور کمرنگیه که خودشم امیدی به زنده موندن نداره!

***دختر قرمز*** با اولین پست،به روز است و منتظر عبور رهگذری و شاید...ردپایی!

امیر دوشنبه 4 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 07:16 ب.ظ http://amir-perspolisi.blogsky.com/

با سلام خدمت شما دوست عزیز
وبلاگ خیلی قشنگی داری خیلی خوشم اومد مخصوصآ از این مطلب
اگه دوست داشتی با هم تبادل لینک داشته باشیم من رو با عنوان
.: وبلاگ رسمی هواداران پرسپولیس :.
و ادرس
WWW.amir-perspolisi.blogsky.com
لینک کن و تو قسمت نظرات وبلاگم بگو با چه عنوانی لینکت کنم
یه ابزار خوب هم میخوام بهت معرفی کنم که به درد وبمسترهای حرفه ای میخوره
برای استفاده از این ابزار ها بایت به عضویت سایت دربیای تا بتونی از امکاناتش استفاده کنی امکاناتی مثل دیکشنری آنلاین و امکانات دیگه ای که با قرار دادن کدها توی وبلاگت فضای خیلی دوست داشتنی برای بازدیدکننده هات ایجاد میکنی
برای ثبت نام روی بنر بالای وبلاگم که نوشته "انتخاب اول وبمسترهای ایرانی" کلیک کن و تو صفحه ی جدید که باز میشه از منوی بالا "ثبت نام" رو انتخاب کن برای ثبت نام هم فکر نمیکنم مشکلی برات پیش بیاد فقط اونجا که باید شماره حساب بدی شماره حساب سیبا یا سپهر رو وارد کن و با هر کلیک بازدیدکننده های وبلاگت روی کدهایی که اگه خواستی سایت بهت میده 500ریال به حسابت واریز میشه
بعد از ثبت نام وقتی با نام کاربری و کلمه عبورت وارد قسمت مدیریت شدی روی ابزار وبمسترها کلیک کن و امکانات مجانی سایت رو ببین فقط کافیه ببینی امتحانش ضرر که نداره اگه خوشت نیومد پاکش کن
مرسی حتمآ به وبلاگم سر بزن خوشحال میشم
بای

پسر سیاه چهارشنبه 6 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 09:33 ب.ظ

سلام
خوبی بانو
با مرام ازت خبری نیست من هر چند وقت یه سری به بلاگن می زنم دیگه مثل قبل نیستی کم می نویسی اما هنوز شیرین می نویسی ٫ دلم برات تنگ شده .....

solo پنج‌شنبه 14 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 03:37 ب.ظ http://solowritting.blogsky.com

سلام دوست عزیز
وبلاگت خیلی قشنگه
قالب بلاگت هم همینطور
خوشحال می شم به من هم سر بزنی
موفق باشی

solo شنبه 16 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 07:18 ب.ظ

ممنون عزیزم
موفق باشی

arash شنبه 16 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 11:41 ب.ظ http://www.toxophilite.blogfa.com

salam webloge kheili gashangi dari.khoshhal misham be manam sar bezani

رضوان جمعه 22 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 08:19 ق.ظ http://bidarie.blogfa.com


سلامی چو بوی خوش آشنایی

عیدقربان وغدیربر شما مبارک

**بزرگترین معجزه** را بهتر بشناسیم


از آشنایی با شما خوشحالم امیدوارم همیشه شاد وموفق باشید

mosafer شنبه 23 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 06:23 ب.ظ

بی شعور نفهم چرا یه شماره نمیذاری تا بهت زنگ بزنم تا حالا صدبار بهت گفتم یه شماره بذار مگه می خوام بخورمت حتی یه چیزی هم برام نمی نویسی تا ببینم چه مرگته که نمی خوای باهام حرف بزنی من که آدمخور نیستم

لیلا یکشنبه 24 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 04:14 ب.ظ http://otaghiiazanekhod.blogfa.com/

درود.

لابلای کلماتت یک کلمه خیلی قشنگ دیدم...
خیلی قشنگ.
کلمه ای که خیلی وقت ها جاش خالیه
"انسان".

امیدوارم هروز بیشتر و بیشتر بیابی اش.

hashm سه‌شنبه 26 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 11:36 ق.ظ http://www.kalam.tv/fa

با سلام
از دیدن وبلاگتان خوشحال شدیم وشما رو به دیدن از ویب سایت ما "کلام" دعوت می کنیم. با توجه با اینکه این سایت، سایت شما می باشد وشما با اشتراک وأخذ عضویت در این سایت می توانید ایمیل یا ویدئو با صدای وتصویر خود از مشکلات شخصی واجتماعی یا اینکه تعریف با کشور ایران وطبیعت وسنن ورسوم وعادات یا طبیعت یا امکانات یا حتی از آرزوهای شخصی خود برای ما بفرستید. شما هرچه که بیشتر برای ما بفرستید می توانید نزدیکتر ونزدیکتر به هدیه های زیاد که در نظر گرفتیم برای ویدئیو های جالب وهدفدار، شوید. شما اگر دوربین فیلمبرداری نداری با دوربین موبایل خود با کیفیت خوب برای ما بفرستید. می توانید هم خبرنگار ما باشید واز هرچه که جالب یا مد نظر دارید برای ما ارسال کنید. دوباره تأکید می کنیم که هدایای ارزنده ونفیس وجود دارد برای کسانی که فیلمهای جالب وکسانی که بیشتر برای ما ارسال می کنند. فیلم که می خواهی بفرستید حد اقل 30 ثانیه باشد وحد اکثر 1 ساعت تا بتوانید آنرا دانلود کنید، یا ینکه به ادرس زیر بفرستید.
مسأله خیلی سخت نیست. یک آرزو دارید ومحقق شده یا نشده درباره این آرزو وبصورت مختصر برای ما بفرستید. تا به شما هدیه ارسال کنیم. اگر زن یا دختر خانم هستید واحساس مشکلات تو زندگی شخصی یا اجتماعی یا محیط کاری وجامعه ودوست دارید این را برای ما معرفی کنید. تردید نکنید وبلا فاصله آنرا برای ما بفرستید. ما تا حد الامکان مشکلتان حل می کنیم ومیان کارشنان متخصص این مشکل وبدون ذکر نام فرستنده مطرح می کنیم. وشما برای جایزه کاندید می شوید. تجربه کنید وبه ما سر بزنید واین ویب سایت میان دوستان بخش کنید. ما عمل می کنیم بعد قول می دهیم.
تجربه ضرر ندارد.. زود شوید تا دیر نشده ... کلام .. سخنان شما.. شما حرف می زنید وما گوش می دهیم.

آدرس ویب سایت: http://www.kalam.tv/fa
Al Aan Television
+971 4 369 2083 direct
+971 4 391 5349 fax
+971 50 5057516 mobile
Dubai Media City, PO Box 500765, Dubai, UAE
اداره ویب سایت کلام
hashm.m@windowslive.com

سیاوش عشقیار جمعه 29 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 12:19 ب.ظ http://k-m.blogsky.com

نمی دانم ..
عجیب غمگین نوشتید ..
و اما زیبا ..
ساده می گذرم ..
انگار ندیده ام ..
شاد باشید ...

کسی که تنها نیست شنبه 30 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 08:03 ب.ظ http://aziz20.blogfa.com

وبلاگ قشنگی دارید
یلدا مبارک

ایمان سه‌شنبه 3 دی‌ماه سال 1387 ساعت 09:14 ق.ظ http://shabhayetanhaie.blogsky.com

سلام
من آپم
منتظرتم

عشق الکی پنج‌شنبه 5 دی‌ماه سال 1387 ساعت 11:50 ق.ظ http://vosogh.blogsky.com

سلام
فکر من همراه تو .فکر تو همراه کیه؟

مهران شنبه 7 دی‌ماه سال 1387 ساعت 02:40 ق.ظ

اون دختره یک خدا داره که خداش همه چیز داره.
منم اون خدا بزرگه رو دارم.پس نمیشه دلتو آب بندازم که

mosafer چهارشنبه 5 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 09:10 ب.ظ

دوستت دارم

mosafer شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 08:04 ب.ظ

دوستت دارم

mosafer شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 08:54 ب.ظ

دوستت دارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد