دلم میخواست تا ابد معلق می ماندم...



دلم می خواست

پرنده ای بود و روی درخت سبز پنجره ام می نشست

یک روز سرد بارانی ، پیکر خیس و لرزانش را پناه می دادم

دلم می خواست

دفتر خاطراتم بود و تا آخر دنیا ورق داشت

یک روز که غمم بود،حرفهای بی رنگ دلم در آن رنگ می گرفت

دلم می خواست

صندوقچه ی کوچکی گوشه ی اتاقم بود

و من حجم سبز خیالم را در آن پنهان می کردم

دلم می خواست

طرحی بود که هیچ گاه رنگ نمی شد

بی قاب،به وسعت دیوارهای اتاقم گسترده بود

دلم می خواست

همیشه بود و من چون روح در هوایی که نفس می کشید

تا ابد معلق می ماندم...



نظرات 8 + ارسال نظر
جهانگیر سه‌شنبه 10 دی‌ماه سال 1387 ساعت 11:06 ق.ظ http://jahanbin.blogsky.com

سلام سبزینه
خوبی؟
روزای سرد زمستانی هوای دلتون رو سرد نکنه ؛دلتون رو گرمه گرم نگه دارید.
کرسیه دل رو نذاری خاموش بشه!

افسانه نویس گمنام چهارشنبه 11 دی‌ماه سال 1387 ساعت 03:47 ب.ظ

دلم گرفته اومدم به اتاق دلتنگی های تو
اومدم تا با هم تنها نباشیم
اومدم ولی سایه ات را دیدم که از نور مهتاب به زمین افتاده بود
تو به سمت نور پر می کشیدی، من و پاهایم به دنبالت می دویدیم و من همچنان سر بالا تو را نگاه می کردم.
لحظه ای درنگ کردم ... تو دیگر نبودی ... بودی ولی برای من نبودی . . . آری حالا تو قسمتی از آن نور ابدی شدی که هر لحظه می توانم ببینمت . . . دلتنگتم . . . به من بتاب!

شیما پنج‌شنبه 12 دی‌ماه سال 1387 ساعت 10:47 ب.ظ http://www.glseek.com/box.html

سلام دوست عزیز . از وبلاگ خیلی خیلی خوبتون تشکر می کنم.از وبلاگتون خیلی خوشم اومد. من هم برای اینکه سهم کوچکی در قدرتمند کردن و زیباتر شدن وبلاگ شما داشته باشم به شما توصیه می کنم سرچ باکس این موتور جستجوگر قدرتمند را که قادر به جستجو به همه زبانها است به سایت خود اضافه کنید.نمونه و کد این سرچ باکس را می توانید در سایت اصلی موتور جستجوگر ببینید.

www.glseek.com/box.html

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 12 دی‌ماه سال 1387 ساعت 10:51 ب.ظ http://swampland.blogsky.com/

زیبا می نویسی

mosafer شنبه 3 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 08:03 ب.ظ

آه که چه عریان است قلبم و چه آرام می تپد که با هر تپشی خون را چگونه زجر آور در اندام خسته ام می گستراند
و نمی دانم چگونه می نوازد چنگ غم آلودش را درون دخمه سرد و تاریک سینه ام
آه که از زندگی بیزارم و مرگ را با آرزوی خوابی ابدی با آغوشی باز پذیرا
که چه زیباست پرواز روح در آسمان ها

دوستت دارم

mosafer چهارشنبه 5 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 09:08 ب.ظ

دوستت دارم

mosafer شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 07:59 ب.ظ

دوستت دارم

mosafer شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 08:53 ب.ظ

دوستت دارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد