همین جوری....




گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


چقدر دشوار است


مجبور به پاسخ دادن به سوالی باشی


که جوابش را نمی دانی!


همین جوری:



دلم می خواهد تمام موهایم را با تیغ ٬از ته بزنم !



۵ روز پیش به آن پسر بچه ی تخس که از سر تنبیه٬



سرش مثل آیینه شده بود حسودی کردم!!

.

.

.



دیر است


دیر


برای عاشق شدن


برای تو


برای من که جز نگاه تو دیگر هیچ ندارم تا به اتاق بیاویزم


چه زود عاشق شدم


دلم آیینه قدیمی ام را می خواهد



که در آن هر روز هزاران بار تو را می دیدم


و اکنون تصویر تو را


که هر روز هزاران بار در حال کمرنگ شدن است


دلم عشق می خواهد...



دلم تو را می خواهد...


اما...


دیر است


دیر


برای عاشق شدن


برای من...


برای تو...


برای ما...


شاید روزی قاصدکی از فاصله ها انتقامی پر صدا بگیرد...


نظرات 9 + ارسال نظر
ali شنبه 15 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 11:45 ب.ظ

دوست عزیز هر وقت موهاتونو کچل کردین به من بگین بیام با هم بریم استادیوم

لیلا یکشنبه 16 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 12:14 ب.ظ http://otaghiiazanekhod.blogfa.com/

سلام دوست عزیز، سال نو مبارک
نوشته های جدیدت رو خوندم زیبایی نوشته هات رو نمی شه نادیده گرفت ولی اثری از بهار را نیافتم، کاش کمی با طبیعت هم گام می شدی...
برای همه پیش می آید این درگیر شدن با خود که اگر جز این باشد حرکتی رخ نخواهد داد، امیدوارم زندگی برایت شادیها و زیبایی های بسیار به ارمغان بیاورد. موفق باشی.

آسمانه یکشنبه 16 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 10:44 ب.ظ http://papionesooraty.blogfa.com/

سلام شما وب زیبایی دارین خوشحال میشم به منم سر بزنین

beshin baba :D سه‌شنبه 18 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 08:48 ب.ظ

halet khobe cheshem daromade :D pat

یه گلایه مند ! چهارشنبه 19 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 12:49 ق.ظ

دی بهمن فروردین
همشو مرور کردم !
شاید یه کمی بیشتر بفهمم
شاید بهتر درک کنم !
اما ...

دریغ از لبخندی
دریغ از سکوت و
دریغ از تو
حتی صدایی کوتاه برای تبریک عید :)
...

چون می گذرد صبور باش :)

هر دم این بانگ برآرم از دل ، وای این شب چقدر تاریک است
اندکی صبر سحر نزدیک است ( چه امید عبثی ! )

موفق باشی مامان ;)

خسته دلی تنها چهارشنبه 19 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 11:37 ب.ظ http://kindalone.blogsky.com

سلام وبلگت زیباست و مطالبت زیباتر

و عشق و تنها عشق مرا به اندوه دشت هابرد ...
و عشق مقدس جایی است که راهی ندهند به هر کس

omid پنج‌شنبه 20 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 12:33 ق.ظ

salam, merci az matalebe khob va zibat
shad bashi

mosafer شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 07:52 ب.ظ

دوستت دارم

alireza پنج‌شنبه 11 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 10:15 ب.ظ

دوست عزیز
برا ی داشتن چیزی که تاحالانداشتی کسی باش که تاحالا نبودی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد