خارج از گود...






نیت میکنم ...


شام غریبان  و سه تا شمع نذری...


همیشه دوست نداشتن ها خیانت محسوب نمی شود


گاهی دوست داشتن ها نیز


بدترین خیانت به حساب می آید...


( نتیجه گیری خودم ! است)


ساعت ۰۰:۰۰( صفر!)

سرم از التهاب این اندیشه های زرد در شرف انفجار است


نیمه شب ٬ بعد از پایان یک روز سخت روبروی آیینه می ایستم


و سعی می کنم لبخندی تصنعی که آخرش به گریه های تصلی


بخش ختم می شود را ٬ لابه لای این جسم شفاف٬ کشف کنم


نزدیک می شوم به خودم ...


تا جایی که دیگر کسی را نبینم و نخواهم...


کوک پشت سرم را در جهت خلاف عقربه های زمان


می چرخانم...


خالی می شوم...


خیس اشک هایی از جنس هیچ دیگر توان ایستادن و دیدن ندارم


چشمانم را می بندم ٬


مطمن می شوم که کسی مرا نمی بیند حتی تو!



این روزها دوست دارم

کم و بیش دست های خدا را روی شانه هایم حس کنم ....

تلنگرهایش را...


تلاشش برای برگرداندن من به زندگی که


هیچ علاقه ای به ادامه اش ندارم

نمی دانم چه کنم که راضی باشد از من!

می خواهم زندگی را به من برگرداند

روزهای رفته را به من برگرداند

باور هایم را به من برگرداند

خستگی هایم را از من بگیرد

دستانم را بگیرد و نوازشم کند

و مرا به خوردن یک لیوان چای با انجیر خشک به شرط بوسیدن


روی ماهش دعوت کند...

می دانم که از تمام من با خبراست...

می داند که ....






نظرات 9 + ارسال نظر
مهدی چهارشنبه 19 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 11:32 ب.ظ http://www.30o.ir

سلام،
سال نو را به شما تبریک می گم... بلاگ خیلی، خیلی جالبی دارید.
اگر دوست داری از امکانات بیشتری استفاده کنید، از تکنولوژی روز در بلاگ خود بهره برید و آن را به سایت تبدیل کنید، به سایت زیر مراجعه کنید.
http://www.30o.ir
این سایت به غیر از امکانات پایه، امکاناتی از قبیل نظرسنجی برای مطالب، ارزیابی مطالب، عضویت برای سایت خویش، گالری تصاویر، آپلود فایل، ایجاد شناسنامه برای کاربران، صندوق پیام در به مانند GMail برای ارتباط بین کاربران، شمارنده‌ای در قدرت GoogleAnalytics و انجمن گفتگو را به رایگان در اختیار شما قرار می‌دهد.
از اینکه یک بار از این سیستم استفاده می‌کنید، ممنون.
موفق باشی...

مهدی چهارشنبه 19 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 11:34 ب.ظ http://www.30o.ir

سلام،
سال نو را به شما تبریک می گم... بلاگ خیلی، خیلی جالبی دارید.
اگر دوست داری از امکانات بیشتری استفاده کنید، از تکنولوژی روز در بلاگ خود بهره برید و آن را به سایت تبدیل کنید، به سایت زیر مراجعه کنید.
http://www.30o.ir
این سایت به غیر از امکانات پایه، امکاناتی از قبیل نظرسنجی برای مطالب، ارزیابی مطالب، عضویت برای سایت خویش، گالری تصاویر، آپلود فایل، ایجاد شناسنامه برای کاربران، صندوق پیام در به مانند GMail برای ارتباط بین کاربران، شمارنده‌ای در قدرت GoogleAnalytics و انجمن گفتگو را به رایگان در اختیار شما قرار می‌دهد.
از اینکه یک بار از این سیستم استفاده می‌کنید، ممنون.
موفق باشی...

مسافر(خنکای دلم) چهارشنبه 19 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 11:37 ب.ظ http://khonaky-delam-khoda.blogsky.com/

سلام....من میدونم..که بهترین چیزهای قبل بهت برمیگرده...و تو قوی تر از قبل..رهاتر...و دلت هم خنک خنک میشه...میدونم....

انگار ادم بزرگ میشه درس یاد میگیره....

مسافر(خنکای دلم) چهارشنبه 19 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 11:42 ب.ظ


به نام یگانه هستی بخش


هیچگونه سختی برای شما قرار نخواهم داد ولیکن می خواهد تا شما را پاکیزه گرداند و نعمت را بر شما تمام کند باشد که شکر او به جای
... من در هر حال با شما یم هرگاه نماز بپا دارید زکات بدهید و به فرستادگان من ایمان اورید وآ نها را عزیز شمارید و به خدا قرض نیکو بدهید در این صورت گناهان شما را بیامرزم اورید سوره مبارکه مائده


بگذار به جای اینکه برای تسکین دردم التماس کنم

توانایی غلبه بر آن را داشته باشم

بگذار به جای اینکه در جبهه نبرد زندگی دنبال متحد بگردم

به توانمدیهای خود متکی باشم

بگذار به جای اینکه نگران خود باشم

دل به صبری ببندم که آزادی ام را نوید می دهد

عطایی کن از ترس فاصله بگیرم

و رحمت تو را

نه فقط در موفقیت هایم بلکه آن را همچنین

در شکست هایم احساس کنم

رابین دارنات تاگور

کتاب:شما عظیم تر از آن هستید که می اندیشید

مسعود لعلی

مهدی جمعه 21 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 01:20 ب.ظ http://www.30o.ir

سلام،
سال نو را به شما تبریک می گم... بلاگ خیلی، خیلی جالبی دارید.
اگر دوست داری از امکانات بیشتری استفاده کنید، از تکنولوژی روز در بلاگ خود بهره برید و آن را به سایت تبدیل کنید، به سایت زیر مراجعه کنید.
http://www.30o.ir
این سایت به غیر از امکانات پایه، امکاناتی از قبیل نظرسنجی برای مطالب، ارزیابی مطالب، عضویت برای سایت خویش، گالری تصاویر، آپلود فایل، ایجاد شناسنامه برای کاربران، صندوق پیام در به مانند GMail برای ارتباط بین کاربران، شمارنده‌ای در قدرت GoogleAnalytics و انجمن گفتگو را به رایگان در اختیار شما قرار می‌دهد.
از اینکه یک بار از این سیستم استفاده می‌کنید، ممنون.
موفق باشی...

رایان جمعه 21 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 01:35 ب.ظ

سلام

پروفایلتون رو دیدم
خیلی چیزها همونهایه که من هم دوست دارم، مخصوصا انسان بودن! کوه و دشت بدور از همه چی!
نوشته هاتون رو یه کمی دیدم (علی‌الحساب) تلخن!
لینکاتون رو دیدم، خیلی زیادن!!

برمیگردم و بیشتر خواهم خوندتون. فعلا.

کامران سه‌شنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 09:23 ب.ظ http://cinemafestival.blogsky.com

اکه مایلی تبادل لینک کنیم به وبلاگم قدم بگذار

mosafer شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 07:44 ب.ظ

دوستت دارم

alireza پنج‌شنبه 11 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 10:13 ب.ظ

سلام عزیز
هیچ وقت در خوشی ها خدارا فراموش نکن تا در ناخوشی روی پناه آوردن به درگاهش را داشته باشی
یک نگاه کن خدا منتظرته

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد