هنوز نمی داند ...



می دانم روزی با تن خسته و خیس


سوار بر قطرات درشت باران بر ناودان های چشمم فرود می آیی



و من تو را در انبوه مژگانم میزبان خواهم بود



و در آن لحظه چشمانم را با خیالی آسوده برای همیشه می بندم



تا دیگر دوریت را حس نکنم

٬


ای همصدای بی صدا ترین فریادهایم


حتی وقتی سکوت تنها حرفی ست که برای گفتن دارم!




عجیبه

هنوز هم قادر به گرفتن بهترین تصمیمات



در بدترین شرایط موجود در زندگی٬ هستم!



گاهی از وجود این قدرت های نسبی درخودم ٬به وحشت می افتم!



مدتی ست که دلم عجیب تنگ شده!



غمگین و منجمد !



فقط نگاه می کنم!

احساس میکنم چیزی در گلوم در حال منفجر شدنه!



با این حال حتی یک قطره هم از چشمانم نیومده


عادت من است ٬هنوز نتوانسته ام اهلی کنم خود را !

گمان می کنم کودکم ...
دختری درست شبیه پسر بچه های ۶ ساله و تخس!

که روزها با اسباب بازیهای جور وا جورشان نقش آدم بزرگ ها



را می گیرد و تمرین زندگی می کند



و شبهادر آغوش یک عروسک نرم و لطیف به خواب می رود



و خواب بادبادک های صورتی می بیند!



و هنوز نمی داند که کجا و برای چه کسانی بابد بخندد



و یا کجا باید گریه کند ...



نظرات 12 + ارسال نظر
مهدی ربیعی پنج‌شنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 10:42 ب.ظ http://www.roozmarg.blogsky.com

سلام

وبلاگ خوبی دارین

موفق باشین

مجید جمعه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 12:42 ق.ظ http://360.yahoo.com/xmen_papegolabi

از ۳۶۰ اومدم تو وبلاگت
بد نیس :)

سفرکرده شنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 01:26 ب.ظ http://safarkarde.blogsky.com

عجیب نیست اگر هنوز بوی عشق میدهد کلبه ی تو...

افشین شنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 03:16 ب.ظ http://ghamejavdane.blogfa.com/

از ۳۶۰ به بلاگت رسیدم سبز باشی
روزها می گذرد

هجر تاوان گناهان من است

سهم من از شب و روز

غم غربت، غم یاران من است

کاش می شد که در این تیره شب هجر و فراق

کورسوهای وصال

همچو خورشید فروزان گردند

به سرود خوش وصل

شادمان جمله یاران گردند


دل من سخت هوس آلود است

تا نهی سر بر دوش

قصه آغاز کنی

ببری از سر هوش

امید یکشنبه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 01:49 ق.ظ http://whiterose.blogsky.com

[ بدون نام ] سه‌شنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 11:11 ب.ظ http://www.enekaseab.blogsky.com

وای چه نقاشی ماهیه! خودت کشیدی؟ پیش منم بیا.

Abed چهارشنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 10:59 ب.ظ

وبلاک بسیار زیبائی دارین ،
مطالب وبلاگتون خیلی زیبا و با محتوا هستند ،
امیدوارم همیشه موفق و سربلند باشید ،

mosafer دوشنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 09:52 ب.ظ

تولدت مبارک
تولدت مبارک
تولدت مبارک
تولدت مبارک
تولدت مبارک
تولدت مبارک
تولدت مبارک
تولدت مبارک
تولدت مبارک
تولدت مبارک
تولدت مبارک

رجا چهارشنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 07:57 ب.ظ http://mm3.blogsky.com

سلام
عشق را باید دید با چشم غیر مسلح

omid شنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 12:45 ق.ظ

salam mah aziz
mesle hamishe zibasttttttt
afarin bar shoma

mosafer دوشنبه 11 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 08:54 ب.ظ

dooset daram
dooset daram
dooset daram
dooset daram
dooset daram
dooset daram
dooset daram
dooset daram
dooset daram
dooset daram
dooset daram
dooset daram dooset daram
dooset daram
dooset daram
dooset daram
dooset daram dooset daram
dooset daram
dooset daram
dooset daram
dooset daram
dooset daram
dooset daram dooset daram
dooset daram
dooset daram dooset daram
dooset daram
dooset daram
dooset daram
dooset daram
dooset daram
dooset daram
dooset daram
dooset daram
dooset daram
dooset daram
dooset daram
dooset daram dooset daram
dooset daram
dooset daram
dooset daram
dooset daram
dooset daram

alireza پنج‌شنبه 11 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 10:04 ب.ظ

سلام
زندگی دو نیم است:
نیم اول در آرزوی نیم دوم
نیم دوم در حسرت نیم اول
خیلیها تا بیان بفهمن چی شد وقتشون تمومه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد