قشنگ ترین خاطره هام با تو و از تو گفتنه


تو با منی هرجا برم مهر تو بند جونمه

عشقت نمیره از سرم تو پوست و استخونمه

یکدم اگه نبینمت یه دنیا دلتنگت میشم

نگاه دریایی تو آبیه روی آتیشم

واست دلم واست تنم , واست تمام زندگیم

 از تو دوباره من شدم با تو تموم شد خستگیم

نم نم بارون چشام گواه عشق پاکمه

 همنفس قسمت من دوست دارم یه عالمه

 قشنگ ترین خاطره هام با تو و از تو گفتنه

 آرامش وجود من صدای تو شنفتنه

تو با منی هرجا برم مهر تو بند جونمه

 عشقت نمیره از سرم تو پوست و استخونمه

 یکدم اگه نبینمت یه دنیا دلتنگت میشم

نگاه دریایی تو آبیه روی آتیشم

 واست دلم واست تنم , واست تمام زندگیم


از تو دوباره من شدم با تو تموم شد خستگیم
 

IMG]

نظرات 3 + ارسال نظر
[ بدون نام ] یکشنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 12:37 ق.ظ http://www.enekaseab.blogsky.com

آهنگهای زضا صادقی حرف نداره. پیش منم بیا.

alireza پنج‌شنبه 11 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 10:00 ب.ظ

سلام بانوی عزیز
حکایت عشق حکایت جالبی است فراموشدگان هیچگاه فراموش کنندگان را فراموش نخواهند کرد .

غزل چهارشنبه 2 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 03:36 ب.ظ

این شعر از خودتونه؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد