باید فراموشت کنم

ط¹ط´ظ‚ ط¢ط³ظ…ظˆظ†غŒ

 

باید فراموشت کنم

 

چندیست تمرین می کنم

 

من می توانم !می شود!

 

آرام تلقین می کنم

 

حالم ،نه،اصلا خوب نیست

 

تا بعد،بهتر می شود

 

فکری برای این دل آرام غمگین می کنم

 

من میپذیرم رفته ای

 

و بر نمی گردی همین

 

خود را برای درک این ،صد بار تحسین می کنم

 

کم کم زیادم می روی

 

این روزگار و رسم اوست!

 

این جمله را با تلخی اش ،صد بار تمرین می کنم  

 

 

نظرات 6 + ارسال نظر
یلدا یکشنبه 4 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 05:42 ب.ظ http://www.shekastepeyman.blogfa.com

بانوی ماه ... سلام
وبلاگ قشنگت و پر از احساسات منو به یاد ... انداخت
نمی دونم شاید تو هم همدرد منی ؟؟
ولی ....
ای کاش آنچه را که داشتیم آرزوی مان بود نه آنچه را که می خواستیم
به امید روزهای خوب و ... برای این بانو !!! مسافر شب

یلدا یکشنبه 4 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 05:55 ب.ظ http://www.shekastepeyman.blogfa.com

آیا میشه فراموش کرد ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
نه خودمون رو گول نزنیم
بعد از رفتنش همیشه آهنگ داریوش گوش میدم
اون که رفته دیگه هرگز نمیآد
تا قیامت دل من گریه میخواهد
موفق باشی

arshia دوشنبه 5 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 12:27 ق.ظ

salam halet khobe, man montazeretam ba hamon id man tamas begir,karet daram,

arshia دوشنبه 5 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 12:30 ق.ظ

che naz tar shodi , ax eto ham ke gozashti, mohat boland shode, man iran nistam , ba man tamas begir , ba id man , karet daram

jini پنج‌شنبه 8 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 08:45 ب.ظ

koli asheghe neveshte hat shodam:) kheili bahal minevi30:)movafagh bashi!!!!

چش درومده روسیاه شنبه 10 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 12:57 ب.ظ

بدون دیدن روی تو تهران را نمیخواهم
نه تهران بلکه سرتاپای ایران را نمیخواهم
زدی با گفته ات تیری به روح و جسم و جان من
بزن صد باردیگر زانکه این جان را نمیخواهم
ندارم طاقت دوری و میسوزم ز مهجوری
بمیرم کاش ازین هجران که هجرن را نمیخواهم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد