بی تو من در همه شهر غریبم...

دوستت دارم دوستت دارم بیش تر از معنای واقعی کلمه دوست داشتن!  

 

دوستت دارم چون تو ارزش دوست داشتن را داری! 

 

 دوستت دارم چون تو نیز مرا دوست می داری! 

 

 دوستت دارم همچو طلوع خورشید در سحر گاه عشق! 

 

 دوستت دارم همچو تکه ابرهای سفیدی که  

 

در اوج آسمان آبی در حال عبورند! 

 

 دوستت دارم چون تو رو میخواهم ! 

 

 دوستت دارم از تمام وجودم، با احساس پر از محبت و عشق! 

 

 دوستت دارم بیش تر از آن چه تصور می کنی!  

 

دوستت دارم همچو رهایی پرنده از قفس و ...  

 

 *****  

 چه می شد گر دل آشفته من به شهر چشم تو عادت نمی کرد 

 

 وای کاش از نخست ان چشمهایت مرا آواره غربت نمی کر د  

 

چه زیبا بود اگر مرغ نگاهت میان راز چشمان تو می ماند 

 

 تومی ماندی و او هم مثل یک کوچ زباغ دیده ات هجرت نمی کرد 

 

 تمام سایه روشن های احساس پر از آرامش مهتابیت بود 

 

 ولیکن شاعر آئینه ها هم به خوبی درک این وسعت نمی کرد 

 

 زمانی که تو رفتی ...

 

بی  تو  من  در همه شهر  غریبم !!! 


 

نظرات 3 + ارسال نظر
JINI جمعه 16 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 03:15 ب.ظ

kheili ghahsng minevisi:)

محمد رسول پنج‌شنبه 11 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 10:43 ق.ظ

روزها دل طلب جام جم از ما میکرد

آنچه خود داشت زبیگانه تمنا میکرد
..
...
....
بیدلی در همه احوال خدا با او بود

او نمی دیدش و از دور خدایا میکرد
سلام ممنونم . قشنگ بو . همیشه یکی هست که هواتو داشته باشه .
هان مشو نومید چون واقف نه ای از سر غیب
باشد اندر پرده بازی های پنهان غم مخور

احسان (بدون که بی تو غریبم) سه‌شنبه 28 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 01:09 ب.ظ http://betogharebam.blogfa.com/

سلام خیلی خوشکل بود ممنون میشم به من هم سز بزنی با تشکز و دوست دار شما احسان منتظرت هستم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد