کاری به کار عشق ندارم !

  

..

 

نه !


کاری به کار عشق ندارم !  

 من هیچ چیز و هیچ کسی را دیگر در این زمانه دوست ندارم  

 انگار ...    

این روزگار چشم ندارد من و تو را  یک روز  خوشحال و بی ملال ببیند  

زیرا ...  

هر چیز و هر کسی را که دوستر بداری  

                                     

حتی اگر که یک نخ سیگار یا زهرمار باشد  

 

از تو دریغ  می کند ...      

                            

  پس من با همه وجودم خود را زدم به مردن  تا روزگار ،    

                       

 دیگر  کاری به من نداشته باشد    

 این شعر تازه را هم  نا گفته می گذارم  تا روزگار بو نبرد ...  

گفتم که  کاری به کار عشق ندارم !                       

                                                                     قیصر امین پور

 


 این روزها روزهایم فقط تمام میشود درست مثل لبخند های زورکی! 

 

راست می گوید ، من این شب های  آرام را ، 

 

 این رویاهای پر تلاطم زندگی را در دریای نگاه پر دلهره تو بارها و بارها معنا کرده ام ! 


شاید  در این خواب هاب پریشان به این دلخوشم که تو باز هم خوب خوبی....  

قاصدک سلام رساند و گفت:....  

 

 

 

نظرات 11 + ارسال نظر
نورالدین چهارشنبه 22 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 07:40 ب.ظ http://www.urmydreams.blogfa.com

1000سلام ویب شما خیلی عا لیست شااااااااااااااااااااااد باشید سری به ویب ما هم بزنید شاید در paivand hai روزانه شماهم با شید با مضرت computer am فارسی نداره عربی است

مجید پنج‌شنبه 23 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 12:09 ب.ظ http://moshaverravan.blogfa.com

سلام
زیباست این شب پر ستاره
پایدار باشی
در پناه حق

مجید پنج‌شنبه 23 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 12:12 ب.ظ http://moshaverravan.blogfa.com

حضور سبزتان را چشم در راهم

خراباتی یکشنبه 26 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 03:43 ب.ظ http://www.nt.dil.ir

سلام همسایه.

سپاس از آخرین حضور پر مهرتان.

با شعری دیگر به انتظارم ...

آسمان

آسمان لبخندی زد وگفت :

یاد آن روزها بخیر

که باران سرد پاییزی

عطر علفزار خیس را به مشام میرساند

بوی جنگل ، بوی چوب

آسمان اخمی کرد

و دلش برای پرنده های مهاجر تنگ شد

که موسم آمدن و رفتن

در پهنای سینه اش پرواز می کردند

برای زیبایی ساحل زمستانی

زلالی دریا

بغضی کرد و گریست

هوای دلش ابری شد

آسمان گریست

باران بارید

ولی ، هیچ عطری ازطبیعت برنخاست .


" به امید دیدار و در پناه خدا "

erfan...mehrabe eshgh پنج‌شنبه 30 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 05:39 ب.ظ http://www.en2boose.blogfa.com

سلاااااااااام________@@@@@___
________________@@@@@___
________________@@@@@___
________________@@@@@___
_________________@@@@@___
_________________@@@@@___
_@@@@@@@@@@@@@@@_
_@@@@@@@@@@@@@@@_
___________________________
______@@@@@@@@@_______
__@@@@@_______@@@@@___
_@@@@@_________@@@@@__
_@@@@@__آپم_____@@@@@__
_@@@@@_________@@@@@__
__@@@@@_______@@@@@___
______@@@@@@@@@_______
___________________________
__@@@@___________@@@@_
___@@@@_________@@@@__
____@@@@_______@@@@___
_____@@@@_____@@@@____
______@@@@___@@@@_____
______@@@@@@@@@______
_______@@@@@@@@______
__________________________
______@@@@@@@@@______
______@@@@@@@@@______
_منتظرم________@@@@______
______________@@@@______
______@@@@@@@@@______
______@@@@@@@@@______
____بیا________@@@@______
______________@@@@______
______@@@@@@@@@______
______@@@@@@@@@______

rasti !!11 ba ejazatoon linketoon kardam age doos dashti ba esme mehrabe eshgh linkam kon..merc

یک مثلا دوست پنج‌شنبه 30 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 09:00 ب.ظ

زانوهامو بغل کرده بودمو نشته بودم کنار دیوار



دیدم یه سایه افتاد روم



سرم رو آوردم بالا



نگاه کرد تو چشمام، از خجالت آب شدم



تمام صورتم عرق شرمندگی پر کرد



گفت:تنهایی



گفتم:آره



گفت:دوستات کوشن؟



گفتم: همشون گذاشتن رفتن



گفتی: تو که می گفتی بهترین هستن!



گفتم:اشتباه کردم



گفتی: منو واسه اونا تنها گذاشتی



گفتم:نه



گفتی:اگه نه،پس چرا یاد من نبودی؟



گفتم:بودم



گفتی:اگه بودی،پس چرا اسمم رو نبردی ؟



گفتم:بردم، همین الان بردم



گفتی:آره،الان که تنهایی،وقت سختی



گفتم:…..(گر گرفتم از شرم-حرفی واسه جواب نداشتم)



-سرمو اینداختم پایین-گفتم:آره



گفتم:تو رفاقتت کم آوردم،منو بخش



گفتی:ببخشم؟



گفتم:اینقدر ناراحتی که نمی بخشی منو؟ حق داری



گفتی:نه! ازت ناراحت نبودم! چیو باید می بخشیدم؟



تو عزیز ترینی واسم،تو تنهام گذاشتی اما تنهات نذاشته بودمو نمی ذارم



گفتم:فقط شرمندتم



گفتی:حالا چرا تنها نشستی؟



گفتم:آخه تنهام



گفتی:پس من چی رفیق؟



من که گفتم فقط کافیه صدا بزنی منو تا بیام پیشت



من که گفتم داری منو به خاطر کسایی تنها می ذاری که تنهات می ذارن



اما هر موقع تنها شدی غصه نخور،فقط کافیه صدا بزنی منو



من همیشه دوست دارم،حتی اگه منو تنها بزاری،



همیشه مواظبت بودم،تو با اونا خوش بودی،منو فراموش کردی تو این خوشی



اما من مواظبت بودم،آخه رفیقتم،دوست دارم



دیگه طاقت نیاوردم،بغض کردمو خودمو اینداختم بغلت،زار زدم،گفتم غلط کردم



گفتم شرمنده ام،گفتم دوست دارم،گفتم دستمو رها نکن که تو خودم گم



بشم



گفتم دوست دارم…



گفتم: داد می زنم تو بهترین رفیقـــــــــی



بغلت کردم گفتم:تو بن بست رفیقی



یک کلام،خدا تو بهترینی
----------------------------------------------------------------

یک مثلا دوست پنج‌شنبه 7 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 07:37 ب.ظ

وقتی نه دلیلی برای گفتن هست
و نه گوشی برای شنیدن
وقتی سکوتم را التماس میکنی
و وادارم میسازی به خاموش ماندن

وقتی چشمانت را میبندی وبا تمام قوا
مرا به اعماق تاریکی هل میدهی

دیگر چیزی باقی نمی ماند
نه از من نه از سکوت نه از تاریکی نه از خاموشی .
خیالت راحت




چقدر بخشیدیم و چقدر خالی ماندیم!
انگار کسی ما را جز تنی هوسناک
نمیدید...
و تلخی بغض من هنوز در میان بوسه های خیس تو ناپیداست......
دیگر پیدایم نکن!!!
میگویند مرده ام




و چه بی هدف می گذرند این ثانیه ها
و چه خود سرانه می نویسد این قلم
دور از تو و
نزدیک به تو

یک مثلا دوست جمعه 22 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 10:32 ب.ظ

منو حالا نوازش کن که این فرصت نره از دست



شاید این آخرین باره که ای احساس زیبا هست



منو حالا نوازش کن همین حالا که تب کردم



اگه لمسم کنی شاید به دنیای تو برگردم



هنوزم میشه عاشق موند



تو باشی کار سختی نیست



بدون مرز با من باش



اگرچه دیگه وقتی نیست



نبینم این دم ِ آخر تو چشمات غصه میشینه



همه اشکاتو میبوسم میدونم قسمتم اینه



تو از چشمای من خوندی



که از این زندگی خستم



کنارت، اونقدر آرومم،که از مرگ هم نمیترسم



تنم سرده ولی انگار ،تو دستای تو آتیشه



خودت پلکامو میبندی



و این قصه تموم میشه



هنوزم میشه عاشق موند



تو باشی کار سختی نیست



بدون مرز با من باش



اگرچه دیگه وقتی نیست



نبینم این دم ِ آخر تو چشمات غصه میشینه



همه اشکاتو میبوسم میدونم قسمتم اینه

mosafer شنبه 23 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 05:53 ب.ظ

دوستت دارم

mosafer سه‌شنبه 26 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 10:28 ق.ظ

دوستت دارم

خراباتی سه‌شنبه 26 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 02:03 ب.ظ http://www.nt.dil.ir

سلام همسایه.

سپاس از آخرین حضور سبزتان.

به روزم با شعر مادر ...


مادر

خدا انداخت زیر پای مادر

بهشتی کز همه چیز است برتر

اگر خواهی شوی مهمان جنت

نداری بهتر از مادر تو نعمت

بود شرط بهشت این حرف آخر

که باشی خاک زیر پای مادر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد