در غربت مزار خودم...

a0bcc472c2.jpg

  

در غربت مزار خودم گریه ام گرفت  

 

از زخم ریشه دار خودم گریه ام گرفت 

 

وقتی که پرده پرده دلم را نواختم  

 

از ناله ی سه تار خودم گریه ام گرفت  

  

پاییز می خزد و تو لبخند می زنی  

 

اما من از بهار خودم گریه ام گرفت 

 

یک تکه آفتاب برایم بیاورید  

 

از آسمان تار خودم گریه ام گرفت    

 

نظرات 5 + ارسال نظر
301040 سه‌شنبه 24 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 01:53 ق.ظ http://301040.blogsky.com

رنگ های نوشته هات افتضاحه دوست عزیز! هیچی معلوم نیست

یک مثلا دوست سه‌شنبه 24 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 11:53 ب.ظ


دلم اندازه این ابرا گرفته عشق تو خنده از این لبها گرفته چی بگم هر چی بگم فایده نداره غم عالم توی قلبم جا گرفته بین ما هی چی بوده تمام شده عشق این دوره چه بی دوم شده کسی که زندگیشو باخته تو نیستی اون که با رنگ ریا ساخته تو نیستی اون منم تنها ترین تنهای دنیا اون که خوب و بدو نشناخته تو نیستی بین ما هر چی بوده تمام شده عشق این دوره چه بی دوم شده

کیمیا چهارشنبه 25 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 02:15 ب.ظ http://girlstreet.blogfa.com

کیمیام یه کیمیا ی تنها که میخواد تنها بمونه خیلی وقته که نوشته هات رو میخونم اما جرئت نداشتم که پیام بذارم
این کیمیای تنها و دلشکسته ازت میخواد که تنهاش نذاری بیا و یه دوستی خوب با هم بسازیم
بیا تا این آخر عمری خوشحال باشم و خوشحال بمیرم

تینا جمعه 27 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 03:00 ب.ظ

نوشته هات قشنگه
خیلی حرفات شبیه حرفای دل منه
البته من نمیتونم مثه تو خوب حرف بزنم
دلم میخواد یه وبلاگ بسازم و با هم دوست شیم
وقتی ساختم حتما بیشتر بهت سر میزنم

علیرضا شنبه 28 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 12:36 ق.ظ http://www.champions.blogsky.com

گویند از راه گوش مستی نمیشود
من یا حسین(ع) میشنوم و مست میشوم

یا حسین(ع)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد