بغض بی صدای ماه

image-B822_4B51EEBB.jpg

 

نمی خواهم چیزی بگویم

شکایتی کنم

نمی خواهم

با چشمانی خیس

آغوش دوستی را جستجو کنم

تنها

می خواهم

 دمی...

سر بر شانه ای بگذارم

و لختی احساس آسودگی کنم

نمی خواهم چیزی بشنوم

نوازشی بپذیرم

تنها 

 دمی 

بر شانه ای... 

 

image-AAFE_4B4CA7CA.jpg

 

 در حضور دیگران می گویم تو محبوب من نیستی

و در ژرفای وجودم می دانم چه دروغی گفته ام

می گویم میان ما چیزی نبوده است

تنها برای اینکه از دردسر دور باشم

شایعات عشق را با آن شیرینی تکذیب می کنم

و تاریخ زیبای خود را ویران می کنم

احمقانه اعلام بی گناهی می کنم

نیازم را می کشم

بدل به کاهنی می شوم

عطر خود را می کشم

و از بهشت چشمان تو می گریزم

نقش دلقکی را بازی می کنم عشق من

و در این بازی شکست می خورم و باز می گردم

زیرا که شب نمی تواند حتی اگر بخواهد ستارگانش را پنهان کند

 

نظرات 3 + ارسال نظر
ali mahrooz دوشنبه 28 دی‌ماه سال 1388 ساعت 09:37 ب.ظ http://www. byrapid.com

سلام خوبی وبلاگ خیلی قشنگ و جالبی داری خوشحال میشم اگه به سایت من هم سر بزنی در مورد فروش اکانت های رپیدشیر و مگا آپلود هستش منتظرتم راستی میشه یه لینک از سایت من تو وبلاگت بدی با همین عنوان فروش اکانت های رپیدشیر و مگا آپلود ایشالا جبران میکنم مرسی فعلا بای

ساغر چهارشنبه 30 دی‌ماه سال 1388 ساعت 05:55 ب.ظ http://saghar007.blogfa.com

سلام عزیز .وبلاگ باحالی داری و بهت میات خیلی عزیز و احساساتی باشی.واست آرزوی بهترینارو دارم.به منم سر بزن خوشحال میشم

حمیده دوشنبه 12 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 11:19 ق.ظ http://nice-gairl-hm.blogfa.com

چه وبلاگ زیبا وژر احساسی خیلی زیبا تر از انچه که فکرش رو کنی خیلی لذت بردم از مطالب وبلاگت اما امیدووارم که دیگه از غم وجدایی ننویسی دلت همیشه شاد وژر نشاط باشد گلم تو خدا رو داری ژس به او توکل کن . دوست عزیز به من هم سری بزن خوشحال می شم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد