ازهمین نقطه، در پایان همین سطر.

گریه ها امانم را بریده اند.  

می خواهم حرف بزنم. 

 دلم آنقدرگرفته است، که می خواهم به اندازه هزارقرن گریه کنم. 

 می خواهم نباشم. 

 حس می کنم جایی ازقلبم سوراخ شده است.  

خسته ازتو نیستم .  

خسته ازهیچ کسی نیستم. 

 خسته از دوستی ها و دشمنی ها نیستم.  

خسته ازاین همه دوری هستم.

فاصله آدمها نسبت بهم آنقدرزیاد شده است، که گویی کسی، کسی را درک نمی کند. 

کسی صدای " دوستت دارم " های کسی را هم نمی شود. 

همه روابط به قدر پوسته تخم مرغی ،ظریف و ضعیف و شکننده شده است.

صداقت ،کمترخریداری دارد. 

معامله ،به زیور و زینت و ظاهراست. 

 صداقت را جوابی جز ناسزاگویی های بی رحمانه هیچ نیست. 

 جای دوست و دشمن عوض شده است. 

 خاطر کسی را که بخواهی خاطرت را پریشان وخط خطی می کند.

یا باید مثل همه باشی ، یا اگر مثل کسی نباشی ، لابد مشکلی داری. 

 یا دیوانه ات می پندارند، یا عقب افتاده. بی تمدن.

دلم گرفته است. 

 از خودم. 

 از خودم، که می ترسم مثل دیگران باشم.

تنهایی آدمها با تعدادی ازاشیا ازجنس من یا تو پرنمی شود.  

جای خالی تنهایی آدمها را کسانی پر می کنند که بفهمندشان.

ازعشق بالاتر، دوستی است. 

 و از دوستی بالاتر ، فهمیدن است. 

 به عشق کسی نیاز ندارم. 

 به دوستی کسی نیاز ندارم. 

 نیازمند کسی هستم که مرا بفهمد.  

مرا با همه بدی هایم. مرا با همه دارم ها و ندارم هایم. 

 مرا آنگونه که هستم بفهمد.

گریه ،حتی امان نمی دهد تا .....

بگذریم. حرف بسیار دارم. 

 سکوت ،  

مرا بیشتر می فهمد تا حرف. 

 سکوت می کنم.  

اینها که می نگارم ،شرح دلتنگی های من است . 

 نه شرح دلسنگی های دوستان. 

 هرگز خشم نکرده ام. 

 می خواهم مثل خودم باشم. 

 نمی خواهم کسی باشم ،که کسی یا از من خوشش بیاید، یا تعریف و تمجید مرا بکند. 

 من به تحسین کسی نیاز ندارم.  

دلم می خواهد کسی ، بودنم را، آنگونه که هستم تحقیر نکند.


 

بغضی سنگین سینه ام را می فشارد.نای گفتن را از من می گیرد.


هوای درونم دلتنگ است . 

 دلتنگ. آنچنان دلتنگم که می خوام فقط سکوت کنم. سکوت.  

سکوت. 

 سکوت.......

گاهی وقتها سکوت همه چیز است. 

 گفته ها سیاهی دفترند . 

 باید از بیرون دادن آنها پرهیز کرد.  

سکوت، سپیدی درون وحاشیه دفتراست. که نه چشم را می آزارد . 

نه خاطر کسی را مکدر می کند. 

 دوست خوب کسی است که سپید های دفتردوستی ات را بخواند ، 

 نه آنکه دائم سیاهی هایش را برایت ورق بزند.

هرچیزی اگردرجای خودش نباشد بد است. 

 چه سکوت باشد، چه حرف. 

 گاه ، حرف بد است. گاه سکوت. باید جایش را فهمید.  

و کسی که می فهمد ، هم برای روزهای همصحبتی ، همدم خوبی است.  

هم برای روزهای دلتنگی .که فرونپاشی . 

 که زیردست و پای این و آن لگد مال سوء تفاهم ها نشوی.


جایش را نمی دانم که درست انتخاب کرده ام یا نه. 

 اما همینجا سکوت می کنم. 

 ازهمین نقطه، در پایان همین سطر.

 


نظرات 25 + ارسال نظر
حسین بهشتی جمعه 7 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 08:04 ق.ظ http://kucheboland.blogfa.com

چرخ را بر هم زنم ار غیر مرادم گردد/ من نه آنم که زبونی کشم از چرخ فلک.
از چه دلتنگ شدی؟
دلخوشی ها کم نیست
مثلا این خورشید
کفتر آن هفته
کودک پی فردا...
موفق باشی.

نیلوفر جمعه 7 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 06:22 ب.ظ http://khorjineeshgh.parsiblog.com

چون بدون عشق هیچ چیز زیبا نیست .. می نویسم هر شب روی گلبرگ خیال ..قطعه ای از امید غزلی از احساس ..چشم من دوخته بر دست خدا ..تا برایم سبدی پر کند از سوسن و یاس ..شاید از مزرعه ی مهر خدا.. بشود میوه ی حوا را چید .
شاد باش تنها نباش

alireza شنبه 8 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:01 ب.ظ

سلام
به نکات جالبی اشاره کردی
*کسی صدای (دوست دارم)رو نمیشنوه
*معامله به زیور و زینت و ظاهر است
اگه معنیشو بدونی که تمومه
*این که کسی آدمو بفهمه که محشره.
تو چند نفر رو میفهمی؟
*از همین نقطه در پایان همین سطر سکوت میکنی؟
یعنی تا حالا ابراز کردی و نتیجه نگرفتی؟
*بازم برامون بگو
خدا پشت و پناهت

اسم من هیچ کس یکشنبه 9 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:37 ق.ظ http://bamzi.blogsky.com/

وبلاگ منم سر بزن

رضا یکشنبه 9 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:07 ب.ظ http://tanha0261.blogfa.com

قصه تنهایی هیچ وقت تموم نمیشه .

هروقت که میخوای به خودت بگی دیگه تموم شد ُ یه جور دیگه شروع میشه و هردفعه بدتر از دفعه قبل .

فقط آدم تنهاست که میتونه حرف یه آدم تنهای دیگه رو بفهمه .

خوشحال میشم به وبلاگم یه سر بزنی

tanha0261.blogfa.com

rezakiapasha.blogfa.com

بیابان طلب دوشنبه 10 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 01:38 ق.ظ http://www.biabanetalab.blogfa.com/

سلام
زیباونغز می نویسی
امیدوارم موفق وشادکام باشی

یه دوست فراموش شده دوشنبه 10 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:51 ق.ظ


سلام عزیزم وبلاگت محشر امیدوارم همیشه شادباشی
راستی این اسم وانتخاب کردم چون فکرمیکنم فراموشم کردی
دوستت دارم بی نهایتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت
حتماصدای دوستت دارم منومیشنوی آره
هرجاهستی زیرآسمان آبی موفق وپیروزباشی

بهار جمعه 14 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 01:21 ق.ظ

عــــالی بود... وصف حال این روزای منه.
کی می تونه منو بفهمه وقتی تنها معیار همه، فهمیدن های خودشونه و بس.
خیلی از فهمیدن ها حتا هزار ساله می تونه غلط باشه...پس چرا انقدر باید روشون اصرار داشت!
اشتباه من اینه که ابهتِ پوچ آدما منو می گیره...ابهتی که از پوک و پوچ بودنشون میاد...چیزی که من تازه فهمیدمش.

حسین شنبه 15 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 05:05 ب.ظ http://www.akslar.com

سلام دوست عزیز وبلاگ واقعا خوبی داری داشتم تو اینترنت میگشتم نمیدونم چطور شد اومدم وبلاگ شما واقعا کارتون زیباست ارزوی موفقیت دارم برای شما

سایت دیده تک شنبه 15 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 05:12 ب.ظ http://www.didetak.com/index.php?DPT=IP18

با سلام
دوست عزیز اگر تمایل به تبادل لینک داری به سایت ما سر بزن
موفق باشی

حسین شنبه 15 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 07:00 ب.ظ http://www.akslar.com

سلام دوست عزیز وبلاگ واقعا خوبی داری داشتم تو اینترنت میگشتم نمیدونم چطور شد اومدم وبلاگ شما واقعا کارتون زیباست ارزوی موفقیت دارم برای شما

سایت دیده تک شنبه 15 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 07:00 ب.ظ http://www.didetak.com/index.php?DPT=IP18

با سلام
دوست عزیز اگر تمایل به تبادل لینک داری به سایت ما سر بزن
موفق باشی

مجمر یکشنبه 16 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 01:24 ب.ظ http://ak20.blogfa.com

سلام
از نوشته های بوی سوختگی یک سینه پر شور میآید
و رد پای ریا در ان نیست
بسیار زیبا بسیار واقعی
موفق باشی

مجمر یکشنبه 16 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 01:45 ب.ظ

یاد یه شعر از کارو پارکوهی دردریان افتادم:

در زمینی که زمان کاشت مرا
گل زیباش بجز خار نبود
پستی و هرزه گی و هرزه دری
حسرتا بهر کسی عار نبود
زار و بدبخت و گرفتار کسی
که بدین عار گرفتار نبود

whoami دوشنبه 17 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 04:42 ب.ظ http://www.gnosticweb.blogfa.com

سکوت کن تا تنها نباشی
سکوت محض

موفق باشید

آموزشکده خوارزمی دوشنبه 17 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 05:31 ب.ظ http://diplom.blogsky.com

رفع مشکل مدرک تحصیلی با استعلام از آموزش و پرورش

arezo0o پنج‌شنبه 20 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 01:31 ق.ظ

salam mamnon az shere ghashangeton ..manam sokoto entekhab kardam vali sokoti ke ghablesh talash bodo harfe del vali nafahmid oni ke 2sesh dashtam...

[ بدون نام ] یکشنبه 23 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:05 ق.ظ

تو را به جای همه کسانی که نشناخته ام دوست می دارم
تو را به خاطر عطر نان گرم
برای برفی که اب می شود دوست می دارم
تو را برای دوست داشتن دوست می دارم
تو را به جای همه کسانی که دوست نداشته ام دوست می دارم
تو را به خاطر دوست داشتن دوست می دارم
برای اشکی که خشک شد و هیچ وقت نریخت
لبخندی که محو شد و هیچ گاه نشکفت دوست می دارم
تو را به خاطر خاطره ها دوست می دارم
برای پشت کردن به ارزوهای محال
به خاطر نابودی توهم و خیال دوست می دارم
تو را برای دوست داشتن دوست می دارم
تو را به خاطربوی لاله های وحشی
به خاطر گونه ی زرین افتاب گردان
برای بنفشیه بنفشه ها دوست می دارم
تو را به خاطر دوست داشتن دوست می دارم
تو را به جای همه کسانی که ندیده ام دوست می دارم
تورا برای لبخند تلخ لحظه ها
پرواز شیرین خا طره ها دوست می دارم
تورا به اندازه ی همه ی کسانی که نخواهم دید دوست می دارم
اندازه قطرات باران ، اندازه ی ستاره های اسمان دوست می دارم
تو را به اندازه خودت ، اندازه ان قلب پاکت دوست می دارم
تو را برای دوست داشتن دوست می دارم
تو را به جای همه ی کسانی که نمی شناخته ام ...دوست می دارم
تو را به جای همه ی روزگارانی که نمی زیسته ام ...دوست می دارم
برای خاطر عطر نان گرم و برفی که آب می شود و برای نخستین گناه
تو را به خاطر دوست داشتن...دوست می دارم
تو را به جای تمام کسانی که دوست نمی دارم...دوست می دارم.


غلامرضا پنج‌شنبه 27 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 04:52 ب.ظ http://tamsib.blogfa.om

سلام: نمیدونم چطور به وبلاگتون رسیدم ولی از همین نقطه در پایان همین سطر سکوت میکنی؟
تا به حال ابراز کردی و ژاسخی شنیدی؟
باور کن دنیا عوض شده ولی جالبه که ما عوض نشیم دوست داشتم یکی از غزلهایم را براتون بنویسم که ... امیدوارم بازم ببینمتون

علی جمعه 4 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 11:34 ب.ظ http://matroke.blogsky.com

:)

امیر دهنوی پنج‌شنبه 10 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 02:46 ق.ظ http://www.linknegar.com

سلام. دوست عزیزم خوشحالم که وبلاگی پربار دارید . از طرف سایت لینک نگار دات کام مزاحمتون میشم. تو این سایت سیستمی کاملا هوشمند طراحی کردیم که با توجه به پارامترهای کاملا عادلانه که از گوگل دریافت می کند تعداد بازدید شما را دریافت کرده و در گوگل و موتورهای جستجوی دیگه مثل یاهو ثبت می کنه. بنابراین هم مطالبتان در سایت ثبت می شود و هم در گوگل ایندکس میشود و هم اینکه تو کلی وبلاگ دیگه هم به نمایش در میاد حسن این کارم اینه که بازدیدتون بیشتر می شه و می تونین سایت پربازدهی رو مدیریت کنید. شما می تونید به هنگام آپ دیت وبلاگ خود لینک مطلب جدید رو تو لینک باکس قرار بدید تا در مدت زمان کمتری مطلبتون بازدید مورد نظرشو بگیره. برای ورود به جمع ما کافیه ثبت نام کنید و کد لینک باکس رو تو قالبتون قرار بدبد و بعدش لینکهاتون رو ثبت کنید. یه خواهش دیگه داریم اونم این که برای ثبت نام از اینترنت اکسپلور استفاده نکنید و از مرور گرهای دیگه ای مثل فایر فاکس، نت اسکیپ و ... استفاده کنید تا ثبت نام دقیق انجام بشه البته این فقط یه پیشنهاده. قبل از ارسال لینک قوانین رو مطالعه بکنید و توجه داشته باشید که در صورت استفاده از یک لینک در زمان های مختلف سیستم به صورت هوشمند شما را حذف کرده و متاسفانه عضویت تان رو ملغی می کنه که این واقعا برای ما ناراحت کننده هست که دوستی مثل شما رو از دست بدیم. نکته آخر این که اگر به مشکلی برخوردین با ای دی ما تماس بگیرین تا کمکتون کنیم.[گل][گل][گل]

[ بدون نام ] جمعه 11 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 07:30 ب.ظ http://www.dokhtareporteghal.blogsky.com

سلام.مطلبت جالب بود.خواستی به وبلاگه منم سر بزن.مرسی

پویان جمعه 11 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 09:01 ب.ظ http://behdasht-bimariha.blogfa.com/

سلام به شما دوست عزیز مطلب زیبا و قشنگی بود . خوشحال میشم حضور گرم شما رو در پایگاه بهداشت عمومی ببینم . موفق و پیروز باشی دوست عزیز

reza جمعه 18 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 01:34 ق.ظ

az hamin noghte dar payane hamin satr
vaghean ghashange,nemidonam chi begam,haminghadr migam ke neveshtehat fogholadas.tabrik migam

خفاش سیاه یکشنبه 20 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 12:11 ق.ظ http://www.blackbat.blosky.com

بنده ای ام از بندگان خدا.
خدایی که هم چنان خدایی می کند اما هیچ کس نمی فهمد.
خدایی که هم چنان به بندگان قدر نشناسش محبت می کند.
خدایی که هم چنان به انسان یادآوری می کنم دنیا ارزش هیچ چیز را ندارد اما انسان باز هم فراموش می کند.
خدایی که همه می دانیم خداست اما هیچ گاه باورش نمی کنیم.
خدایی فقط در سختی ها می شناسیمش اما در خوشی هایمان نامش هم گم است.
خدایا مرا ببخش.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد