اصل و ترجمه ترانه زیبای "دوستت دارم" از سلن دیون

Celine Dion - I Love You


I must be crazy now
Maybe I dream too much
But when I think of you
I long to feel your touch

To whisper in your ear
Words that are old as time
Words only you would hear
If only you were mine

I wish I could go back to the very first day I saw you
Should've made my move when you looked in my eyes
'Cause by now I know that you'd feel the way that I do
And I'd whisper these words as you'd lie here by my side

I love you, please say
You love me too, these three words
They could change our lives forever
And I promise you that we will always be together
Till the end of time

So today, I finally find the courage deep inside
Just to walk right up to your door
But my body can't move when I finally get to it
Just like a thousand times before

Then without a word he handed me this letter
Read I hope this finds the way into your heart, it said

I love you, please say
You love me too, these three words
They could change our lives forever
And I promise you that we will always be together
Till the end of time

Well maybe I, I need a little love yeah
And maybe I, I need a little care
And maybe I, maybe you, maybe you, maybe you
Oh you need somebody just to hold you
If you do, just reach out and I'll be there

I love you, please say
You love me too
Please say you love me too
Till the end of time
These three words
They could change our lives forever
And I promise you that we will always be together
Oh, I love you
Please say you love me too
Please please
Say you love me too
Till the end of time
My baby
Together, together, forever
Till the end of time
I love you
I will be your light
Shining bright
Shining through your eyes
My baby


ترجمه:


من الان باید دیوانه باشم
شاید زیاد رویا می بافم
اما زمانی که به تو فکر می کنم
مدتها نوازشت را احساس می کنم

برای زمزمه کردن در گوشهایت
کلمات گاهی بسیار قدیمی به نظر می آیند
کلماتی که تو تنها خواهی شنید
اگر تو تنها مال من باشی

من آْرزو می کنم که می توانستم به اولین روزی که تو را دیدم برگردم
شاید ما باید حرکتمان را از لحظه ای بسازیم که تو در چشمهای من نگاه کردی
چرا که حالا می دانم که تو همان احساس مرا داشتی
و من این کلمات را در گوش تو زمزمه خواهم کرد همانطور که کنار من دراز کشیده ای

عاشقت هستم، لطفا بگو
که تونیز عاشقم هستی، این سه کلمه
آنها می توانند زندگیمان را برای همیشه تغییر دهند
و من به تو قول می دهم که ما همیشه با هم خواهیم بود
تا آخر زمان

پس امروز ، من عاقبت میل عمیقی در درونم یافتم
برای قدم زدن به سوی تو
اما بدنم نمی تواند حرکت کند زمانی که به تو می رسم
درست مانند هزاران بار قبل

سپس بدون کلامی او این نامه را به دستم داد
خواندم و آرزو کردم که اینها راهی به قلبت باز کند، که می گفت

اشقت هستم، لطفا بگو
که تونیز عاشقم هستی، این سه کلمه
آنها می توانند زندگیمان را برای همیشه تغییر دهند
و من به تو قول می دهم که ما همیشه با هم خواهیم بود
تا آخر زمان

خب ممکن است که من ، من نیاز به یک عشق کوچک داشته باشم
و ممکن است که من ، من نیاز به توجه کوچکی داشته باشم
و ممکن است که من، ممکن است که تو که تو که تو
نیاز به کسی داشته باشی که در آغوشت بگیرد
اگر اینطور است تنها بخواه و من آنجا خواهم بود

عاشقت هستم، لطفا بگو
که تونیز عاشقم هستی، این سه کلمه
آنها می توانند زندگیمان را برای همیشه تغییر دهند
و من به تو قول می دهم که ما همیشه با هم خواهیم بود
تا آخر زمان

آه عاشقت هستم
لطفا بگو که تو نیز عاشقم هستی
لطفا لطفا بگو
بگو که تونیز عاشقم هستی
تا آخر زمان
عاشقت هستم
من نوری خواهم بود
که به روشنی می درخشد
در میان چشمان تو می درخشد
دلبندم...


نظرات 15 + ارسال نظر
ساناز سه‌شنبه 9 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 09:02 ق.ظ

عالی بودعزیزم . عاشقت هست

پریسا سه‌شنبه 9 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 03:39 ب.ظ http://fareghazshomaresh.persianblog.ir

:)

رویا دوشنبه 15 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 04:36 ب.ظ http://banooye-bi-haram.blogfa.com/

برای سالها می نویسم...

سال ها بعد که چشمان تو عاشق می شوند ....

افسوس که قصه ی مادر بزرگ راست بود

همیشه یکی بود یکی نبود

امیر دهنویژی چهارشنبه 17 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 12:56 ق.ظ http://www.blogsky.persianblog.ir

..
سلام. دوست عزیزم خوشحالم که وبلاگی پربار دارید . از طرف سایت لینک نگار دات کام مزاحمتون میشم. تو این سایت سیستمی کاملا هوشمند طراحی کردیم که با توجه به پارامترهای کاملا عادلانه که از گوگل دریافت می کند تعداد بازدید شما را دریافت کرده و در گوگل و موتورهای جستجوی دیگه مثل یاهو ثبت می کنه. بنابراین هم مطالبتان در سایت ثبت می شود و هم در گوگل ایندکس میشود و هم اینکه تو کلی وبلاگ دیگه هم به نمایش در میاد حسن این کارم اینه که بازدیدتون بیشتر می شه و می تونین سایت پربازدهی رو مدیریت کنید. شما می تونید به هنگام آپ دیت وبلاگ خود لینک مطلب جدید رو تو لینک باکس قرار بدید تا در مدت زمان کمتری مطلبتون بازدید مورد نظرشو بگیره. برای ورود به جمع ما کافیه ثبت نام کنید و کد لینک باکس رو تو قالبتون قرار بدبد و بعدش لینکهاتون رو ثبت کنید. یه خواهش دیگه داریم اونم این که برای ثبت نام از اینترنت اکسپلور استفاده نکنید و از مرور گرهای دیگه ای مثل فایر فاکس، نت اسکیپ و ... استفاده کنید تا ثبت نام دقیق انجام بشه البته این فقط یه پیشنهاده. قبل از ارسال لینک قوانین رو مطالعه بکنید و توجه داشته باشید که در صورت استفاده از یک لینک در زمان های مختلف سیستم به صورت هوشمند شما را حذف کرده و متاسفانه عضویت تان رو ملغی می کنه که این واقعا برای ما ناراحت کننده هست که دوستی مثل شما رو از دست بدیم. نکته آخر این که اگر به مشکلی برخوردین با ای دی ما تماس بگیرین تا کمکتون کنیم
:>-:\::_,-:

حسین جمعه 19 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 06:07 ب.ظ http://www.sangar.blogsky.com

سلام بر شما دوست بزرگوارم / عیدت مبارک :
حتما شما هم در مورد سال ۲۰۱۲ مطالبی را شنیده اید
سال ۲۰۱۲ = پایان زندگی
نظر شما در این مورد چیه ؟
در نظر سنجی وبلاگ شرکت کنید و همه رو از نظر خودتون با خبر کنید
راستی بگید اگر مطمئن بشید که سال ۲۰۱۲ پایان زندگیه چه عکس العملی رو نشان خواهید داد؟؟؟
منتظر شما هستم
راستی اپر دوست داشتی منو با نام سنگر نسل چهارم لینک کن
http://www.sangar.blogsky.com

رامین دوشنبه 22 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 11:02 ق.ظ http://safarkarde.blogsky.com/

من آْرزو می کنم که می توانستم به اولین روزی که تو را دیدم برگردم
شاید ما باید حرکتمان را از لحظه ای بسازیم که تو در چشمهای من نگاه کردی
ممکن است که تو که تو که تو
نیاز به کسی داشته باشی که در آغوشت بگیرد
فقط سلام
عجب..

محبوبه سه‌شنبه 23 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 08:15 ق.ظ

سلام عزیزم !
دستت درد نکنه . ترانه زیبا و لذت بخشی بود.

پرستیدنی پنج‌شنبه 25 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 08:16 ق.ظ http://deeba.blogsky.com

هرگز نخواستم که تورو
با کسی قسمت بکنم
...
غم عجیبی تو دلم انداختی دختر

نسرین سه‌شنبه 30 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 10:39 ب.ظ http://lovelytimes.blogsky.com

به نام خدا
سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
خوبیییییییییییییییی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
میشناسییییییییییییییییییی؟؟؟؟؟؟؟؟؟
وای که دلم واست یه ذره شده دختر
چفدر گشتم تا آدرس وبلاگتو پیدا کردم
کجایییی توووووووووووووووووو
یا حق

م.س سه‌شنبه 6 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 09:33 ب.ظ

برو ای دوست برو!
برو ای دختر پالان محبت بر دوش!
دیده بر دیده ی من مفکن و نازت مفروش...
من دگر سیرم... سیر!...
به خدا سیرم از این عشق دوپهلوی تو پست!
تف بر آن دامن پستی که تورا پروردست!

کم بگو ، جاه تو کو؟! مال تو کو برده ی زر!
کهنه رقاصه ی وحشی صفت زنگی خر!
گر طلا نیست مرا ، تخم طلا، مَردم من،
زاده ی رنجم و پرورده ی دامان شرف
آتش سینه ی صدها تن دلسردم من!
دل من چون دل تو، صحنه ی دلقک ها نیست!
دیده ام مسخره ی خنده ی چشمک ها نیست!
دل من مامن صد شور و بسی فریاد است:
ضرباتش جرس قافله ی زنده دلان
تپش طبل ستم کوب، ستم کوفتگان
چکش مغز ز دنیای شرف روفتگان
«تک تک» ساعت، پایان شب بیداد است!
دل من، ای زن بدبخت هوس پرور پست!
شعله ی آتش« شیرین» شکن«فرهاد» است!
حیف از این قلب، از این قبر طرب پرور درد
که به فرمان تو، تسلیم تو جانی کردم،
حیف از آن عمر، که با سوز شراری جان سوز
پایمال هوسی هزره و آنی کردم!
در عوض با من شوریده، چه کردی، نامرد؟
دل به من دادی؟نیست؟
صحبت دل مکن، این لانه ی شهوت، دل نیست!
دل سپردن اگر این است! که این مشکل نیست!
هان! بگیر!این دلت، از سینه فکندیم به در!
ببرش دور ... ببر!
ببرش تحفه ز بهر پدرت، گرگ پدر

نسی پنج‌شنبه 15 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 08:16 ق.ظ

به نام خدا
سلاااام
خوبییییییییییییییییی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
کجایییییییییییییییییی توووووووووووو؟؟؟؟؟؟؟؟
خیلی دلم واست تنگ شده بخداااااااااااااااا
یا حق!

یک دوست جمعه 16 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 11:14 ق.ظ

سلام کسی که تو دلم درخشید من دیگه دوستت ندارم ببخشید


بهتره که نپرسی علتش رو چون که خودت ندادی فرصتش رو

بهتره این نامه ی اخر باشه فکر کنم این واسه ما بهتر باشه


من واسه اون کسی که دوست ندارم نمیتونم شاخه ی گل بیارم


بین تو و اون روزا کلی فرقه تو اسمونت پر از رعد و برقه

نه مهربونی نه واسم میخندی هر دری رو من میزنم میبندی


کو اون همه شعرای عاشقونه کی بود بهت میگفت سلام بهونه

نه صحبت از سلام بهونه ای نیس پرنده اینجاست ولی دونه ای نیست

خواستی فقط صاحب قفس شی بری و با دیگری هم نفس شی

خواستی بگی میشه تو دام بیوفتم بعدش بگی دیدی بهت نگفتم

از چشم من افتادی نازنینم دوست ندارم دیگه تو رو ببینم

اون کسی که دم میزد از حسادت اگه بمیره هم نمیاد عیادت

منم میخوام اتمام حجت کنم خیال هر دومون رو راحت کنم

اگه همین حالا دلت بشکنه بهتر از آوارگی های منه

من کسی رو میخوام که عاشق باشه اول و اخرش شقایق باشه

من کسی رو میخوام که نیس مثل تو پشیمونم دوستت ندارم برو

پشیمونی گرچه نداره سودی خوب شد که فهمیدم بدی به زودی

من کسی رو میخوام که ناز و نم نم صداش کنم مثل فرشته کم کم

مثل همون روزای اشنایی نه مثل حالا نه مثل رهای

جواب بدی ندی دیگه تمومه نمیدونم جواب واسه کدومه

نامه هام رو از بس جواب ندادی جواب بدی شاید بشه زیادی

اما بادت باشه که این ادما کم نبودن پیشم ولیکن شما

نیستید مثل اون روزای طلایی کی گفته 3 تا بخش داره جدایی

جدایی هر غمش هزار تا بخشه دل میسوزونه مثل اذرخشه

من هر چی دوس دارم تموم شه نامه دلم میاد بازم میدم ادامه

دیگه تموم شد اون همه غم و رنج شوق قرار و وقت ساعت پنج

برو، برو پیش هر کسی که دوس داری حق نداری اسم منم بیاری

بخوای نخوای زود برو به سلامت خدا کنه بین ما ها قضاوت

علی پنج‌شنبه 22 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 04:12 ب.ظ http://ddn.blogsky.com

سلام
هنوزم برای او مینویسی؟
منو یادت هست؟

اندرسن چهارشنبه 28 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 02:29 ب.ظ http://www.shabnamepaeze.blogfa.com

سلام خوب بود شماره بده منتظرم بای

ای تی موجود فرازمینی پنج‌شنبه 6 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 01:46 ب.ظ http://salam

...نه ! نمی تونم بگم حتی در رویای تو دست و پامو گم میکنم . نه نمی تونم ؛ تحمل حس فروتنی و
دلجوییه نهفته در نگاهت که در آشوب چشمان زیبایت گم میشه رو ندارم....هی من نمی تونم دل تو رو بدست بیارم . نه بخاطر اینکه ادم ضعیفی هستم ؛تنها بخاطر اینکه تو شاهزاده این سرزمینی و من ؛ کیم ؟ ای تی .موجودی رانده شده از سیاره دیوانگان

جییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییغ امتحان کن شاید شانس با تو بود....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد