خب که چـــــــــــــــی مثلا ..؟

بعضی وقتا دلم می خواد
دستمُ بذارم زیر چونم
چشم تو چشم خدا بشم
زل بزنم و بهش بگم

خب که چـــــــــــــــی مثلا ..؟ 



تنهایـــے ، آدم را عَوض مے کند !

از تو چیزے مے سازد کہ هیچ وقت نبوده اے ... !



گـــــاهـــی بی بهـانـــه دلــــ ـــم می گیــرد


نمـی دانـــــم دلهــــا بهـانـــه گیـرنـد

یـــا بهـانــه هـــا دلگیــر …. !؟


می آیی ... می روی ...

و فقط یک سلام ...

و گاهی یک خداحافظی

نه ... این انصاف نیست ...
من و یک دنیا عشق ....

تو و یک دنیا بی تفاوتی ....



چه با شوق میخوانم چشمانت را

و چه عاشقانه گرفته ایم دستهای هم را

گفتی دستهایم گرم است،

گفتم عزیزم این چشمهای تو است که مرا به آتش کشیده است


چقدر خوب است ...
که اینهمه آدم ..
همنام تو اند..!

حالا هرکسی، هر کجا ..
عزیز دلش را صدا کند !
من ناخواسته ..

به یاد " تو " می افتم..

نگـــــــران نباش،
" حــــال مـــن خـــــوب اســت " بــزرگ شـــده ام ...
دیگر آنقــدر کــوچک نیستـم که در دلـــتنگی هـــایم گم شــوم!
آمـوختــه ام،
که این فـــاصــله ی کوتـــاه، بین لبخند و اشک نامش" زندگیست "
آمــوختــه ام که دیگــر دلم برای " نبــودنـت " تنگ نشـــود . . .
راســــــتی، دروغ گـــــفتن را نیــــــــز، خــــــــوب یاد گـــرفتــه ام ...
" حــــال مـــن خـــــــوب اســت " ...خــــــوبِ خــــوب!!

نظرات 5 + ارسال نظر
بی نام شنبه 15 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 03:26 ب.ظ

امیدارم خدا کمکت کنه...تو آینه زل بزن تو چشمای خودت و به( خودت) بگو خب که چی مثلا...خودتو پیدا کن,خودتو که پیدا کنی خدا رو هم پیدا می کنی و دیگه دلت نمی خواد دست بزنی زیر چونه ات و زل بزنی تو چشمای خدا و مابقی ماجرا...

لیلا یکشنبه 16 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 10:43 ب.ظ http://lilaa1367.blogfa.com

آرزو می کنم کسی در این دنیا باشد که لیاقت عاشقانه هایت را داشته باشد...

ایلیا دوشنبه 24 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 03:31 ب.ظ http://ghalbezakhmi.blogsky.com

غیر از خیالی خسته از تکرار تنهایی

غیر از غباری در لباس تن چه میماند؟!

از روزهای دیر بی فردا، که می آید؟

از لحظه های رفته ی روشن چه میماند؟

بی تو چه فرقی میکند دنیای تنها را

غیر از غبار و آدم و آهن چه میماند؟!

وقتی تو نیستی از من چه میپرسند؟!

از شعر و شاعر جز شب و شیون چه میماند؟!

وقتی تو با من نیستی از من چه میماند؟!!!

سیمرغ سه‌شنبه 25 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 05:07 ب.ظ http://khanehaftom.blogsky.com


حال همه ما خوب است، خوبــــــــــــ خوبــــــــ

آنقدر که گاهی اگر اندکی از خوبیمان کم شود گمان می کنیم خرابیـــــــــــــم

نوشته های زیبایی داری و احساسی زیباتر...لذت بردم.
موفق باشی

mosafer شنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 08:18 ب.ظ

i love youuuuuuuuuuuuuuu

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد