چه کسی می خواهد ؟

لباس هایم که تنگ میشد می بخشیدم به این و آن …

ولی دل تنگم را ، حالا چه کسی می خواهد ؟

نظرات 8 + ارسال نظر
محمد سه‌شنبه 11 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 03:58 ب.ظ http://shekarabad.blogfa.com

شادباشیدوسلامت

[ بدون نام ] شنبه 15 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 11:56 ق.ظ

نوشته هایتان را خواندم.از دل نوشته بودید و لاجرم به دل نشست.غریب زمانه یست.احساسات به فراموشی سپرده شده اند و جایشان بی وفایی و غم نشسته است.با جستجوی جمله ی بی تو چه کنم به وبلاگت رسیدم و نا خوداگاه محو نوشته ی زیبای کنار وبلاگت شده ام.من شاعرم اما کاش نبودم که در این زمین خاکی لطمه ی زیادی به ما انسان های حساس میرسد.نفهمیدم عاشق شده اید بالاخره یا نه لیکن بوی خوش عشق از وبلاگتان می آمد .حداقل من که چنین دریافتم.شاد و شادمان و عاشق بمانید حتی اگر دلشکسته شدید باز هم عاشق شوید که عشق به مانند خونیست در رگ های ما.انسان که بی خون زندگی نتواند.به عشق

فائزه یکشنبه 16 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 10:13 ب.ظ http://f.ghalebi.ir

زیبا بود دخترررک

مریم جمعه 21 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 07:15 ب.ظ

سلام

مستانه یکشنبه 23 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 09:58 ب.ظ

سلام
واقعاً بی نظیر مینویسین.
از نوشته هاتون لذت میبرم و تا عمق وجود درک میکنم...
شاد باشین و موفق.

پاییز یکشنبه 14 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 06:44 ب.ظ

یه کمی از این دلتو به من بده آخه من خیلی گرسنه ام میخوام بخورمش

پاییز یکشنبه 21 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 07:46 ب.ظ

پس کی یه تیکه از دلتو به من میدی؟
من دارم از گشنگی میمیرم

محمد شنبه 4 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 06:01 ب.ظ http://bestlove2007.blogsky.com/

واقعا قشنگن
هم بلاگت هم نوشتهات

اول از همه برایت آرزومندم که عاشق شوی،
و اگر هستی، کسی هم به تو عشق بورزد،
و اگر اینگونه نیست، تنهائیت کوتاه باشد،
و پس از تنهائیت، نفرت از کسی نیابی.
آرزومندم که اینگونه پیش نیاید، اما اگر پیش آمد،
بدانی چگونه به دور از ناامیدی زندگی کنی.

موفق باشی دختر تنها

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد