نزدیک است...


گاهـــی ...

نمیشـــــــه دســت از

دوســـــت داشتن یکــی برداشــت

حــــــــــــــــــــــتی وقتــــی ازش دلخــــــوری ...




پــایانـــم نزدیکـــ است...



نبودنـــم را تمرین کــن ...

نظرات 5 + ارسال نظر
محمد سه‌شنبه 12 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 08:47 ق.ظ http://www.cloob.com/profile/main/home/username/payyz

جیییییییییییییییغ.... :)

reza سه‌شنبه 3 دی‌ماه سال 1392 ساعت 08:53 ق.ظ

zibast

Ali پنج‌شنبه 5 دی‌ماه سال 1392 ساعت 09:55 ب.ظ

خوش به حالش
به من کسی نگفت که نبودنشو تمرین کنم
کاش میگفت. حداقل خودمو اماده میکردم

محسن سه‌شنبه 6 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 03:35 ب.ظ

سلام بر بانوی ماه

محسن سه‌شنبه 6 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 03:47 ب.ظ

به کوی زلف تو دائم مراودت دارم و دائماً جواب کوچکی از تو مسئلت دارم

هزار بار از سر این بیت رد شدی اما یک بار بلند نخواندی که "دوستت دارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد