اولین برف امسال بارید جییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییغ


دارد برف می آید در گوش دانه های برف نام تو را زمزمه خواهم کرد

تا برف زمستانی از شوق حضورت بهار را لمس کند . . .


نظرات 7 + ارسال نظر
خراباتی چهارشنبه 18 دی‌ماه سال 1392 ساعت 11:28 ب.ظ http://www.nasimetanhaayi.blogfa.com

سلام بر بانوی همیشه ماه

خوبی دوست بسیار قدیمی

خوشحال هستم هنوز هم در این خانه می نویسی

شاید دیگر مرا به یاد نداری اما من همچنان شما را به یاد دارم

دوست دار همیشگی شما

مجنون خراباتی

salam khoshalam ke hanooz hasti kheli khob yadame hoosein jan

کیان پنج‌شنبه 15 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 09:35 ق.ظ

باران که می بارد خیس مهربانی خدا می شویم !! انگار تطهیر روحمان هست !!

[ بدون نام ] شنبه 17 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 04:59 ب.ظ

سلام خیلی وبت سرده ادم سرما میخوره
لابد اینو شنیدی افسرده دلی افسرده کند انجمنی را

علی دوشنبه 19 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 02:27 ب.ظ

وبلاگت زیباست.مطالبت زیباتر

sajad faramarzi سه‌شنبه 20 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 02:16 ق.ظ

Thanks for sharing beautiful moments
Sajad

محسن یکشنبه 17 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 01:46 ب.ظ http://www.cloob.com/profile/main/home/username/mohsenzero

خیلی زیباست... ممنون چه انتخاب زیبائی

سید محمد جمعه 17 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 04:08 ب.ظ

سلام ممنون ازویلاگ شما در گرمای تابستان داشتم بی حال می شدم بر حسب اتفاق به سایت شما دست یافتم بادیده منظره زیبای زمستان وبرق وآبشار واقعا خنک شدم از کار خدا که برفها را بشکل قلب عشقان روی شاخه های درختان نشانده زبانم به تکبیر برقص در آمد وآرامش وجودم را پر از صفا نمود بااخترام .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد