از ما گذشت


دلی از جنس هزار توی زندگی


دلی دریایی اما با دلی از جنس


صبح


نوشتم و خواندم


گذشتم و به گذشته خطی قرمز راندم


تا دیگر دلم دریایی نشود


آری


نوشتم که چه بر من آمد


و باز هم خواهد آمد


کشته شدن لحظه را


رخصتی برای دوست داشتن دانستم


هیچ نمی دانستم خود روزی


رخصتی می شوم


برای گذر لحظه ها


خنده ام نمی اید


شاید سوار بر شب


بخوانم و بازهم بگویم


از ما گذشت
 

 

نظرات 2 + ارسال نظر
امین سه‌شنبه 31 خرداد‌ماه سال 1384 ساعت 03:17 ق.ظ http://PalizeBlog.BlogSky.com

سلام دوست من
وبلاگ بی‌نهایت زیبا و پر از احساسی داری
من که مشتری نوشته‌هات شدم
مرتب سر می‌زنم
موفق باشی

Arian چهارشنبه 1 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 01:04 ب.ظ

WOW .... Salam Banooye Aziz . Man Injaro Emrooz Peyda Kardam ... Neveshtehatoon Vaghean Zibast

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد