دختری از جنس آسمان

سلام و خداحافظ

امروز اومدم تا یه کم درد دل کنم و برم

خسته ام

ازاین دنیای مجازی

ازاین دنیای واقعی

دنیایی که دیگه هیچ اثری ازمهرو وفا و صمیمیت توش نیست

ازدنیایی که هرروز رو به زوال میره

ازاین سفره که پهن شده و همه به دنبال چپاول و غارتشن

دنیایی که دیگه هیچ کس به دیگران فکر نمیکنه

ازاون سفره ای که نوشیدنیش خون بی گناهاش و طعامش سرو دست های بریده

ازاین مردم....

مردمی که تنهاشعار میدن و عملی انجام نمیدن

ازهمه که ساکت نشتن و تنها نگاه میکنندو نگاه

خسته ام

حتی ازخودم که هیچ کاری نمیتونم انجام بدم

دیگه قلم و نوشته هم اثری نداره

پس مدتی دور میشم ازاین کلبه ی درویشی

و ممنونم ازهمه ی اونایی که توی این مدت کنارم بودن و مطالبم رو تحمل کردن و

خونده و نخونده نظر دادن

ازتو که همیشه با بودنت به من نیرو دادی

برای مدتی خدانگهدار

و

التماس دعا

یاحق

حلالم کنید

سوفیا

نظرات 4 + ارسال نظر
غریبه آشنا چهارشنبه 20 دی‌ماه سال 1385 ساعت 09:31 ب.ظ

بابا بی خیال

اول از همه اون متن و خوندم بعد اومدم این یکی

کجا داری میری ؟

کم آوردی ؟ سوفیا حالا که داری میری

یه چیزی میخوام بگم ؛ چون با تو خیلی راحتم ؛ یا بهتره بگی بودم

سوفیا من خواستم از دست این زندگی راحت بشم ؛ اما نشد وفقط کارم به بیمارستان کشید ؛

حالا که تو داری میری ؛ دیگه حوصله ندارم


بازم میشم همون میثم قدیم

کاش میموندی

میبینی باز هم ای کاش های لعنتی جمله ها رو پر میکنه

نمیدونم ........................................................

یا علی

افسانه نویس گمنام شنبه 23 دی‌ماه سال 1385 ساعت 06:55 ق.ظ

باز هم بنویس
بنویس از من
بنویس از خودت
بنویس از او ...

برهنه یکشنبه 24 دی‌ماه سال 1385 ساعت 12:32 ق.ظ

هی خانوم کجا کجا؟

مهناز یکشنبه 1 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 06:20 ب.ظ http://www.rnahnaz.blogsky.com

دختری از جنس آسمان باز هم بنویس
دوست دارم من هم مثل تو بنویسم .
به من هم یاد بده.کمکم کن
موفق باشید..........................................................................


برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد