۲:تقدیم به طلوع آخر

تنها برای تو ...

به یادت می خوانم

با یادت اشک می ریزم

و به خاطرت می مانم

به یاد رویاهای بی باد

به یاد یادهای آشفته

اشکهای جاری در رود

و خاطراتی روی آب ...

نگاهت را به یاد می آورم

ای یگانه ترین عنصر هستی

و ای تنها دلیل رویای شبانه ...

دریا ها را بدون تو می پیمایم

و فقط یادت را به همراه دارم

ای آبی ترین موج دریا ...

کوه ها را بی وجودت طی می کنم

و تنها صدایت را می شنوم

ای سرخ ترین لاله کوهی ...

در کویر قدم می گذارم

بدون حضورت

و تنها نامت را در دفترم حمل می کنم

ای سبزترین درخت کویر ...

زندگی را سیر می کنم

اما نه بی تو

با یادت ، وجودت ، حضورت و نامت

که تنها دلیل زیستن بود

و پایان یافت

این راه صعب العبور بی انتها

و تنها دلیلش تو بودی ...

۱:سلام آشنایی

بنام خالق یکتا
سلامی چو بوی خوش سیب
سلام بهونه قشنگ برا نوشتنم

من امروز به  جمع شما پیوستم امیدوارم که به من

کمک کنید تا  بتونم در کنارتون  باشم. خسته  شدم اخه بلد
 
نیستم فارسی تایپ کنمراستی یادت نره منخیلی

دوستت دارم.