خـیـلـی سـریـع بـه انـتـهـایـش نـزدیـک مـی شـود . . .


گـاه دلـتـنـگـی آدم را خـفـه مـی کـنـد

زیـر پـتـویـی کـه انـتـهـا نـدارد اشـک هـایـش . .

خـرسِ کـوچـکِ کـودکـی هـایــش را در آغـوش مـی گـیـرد ؛

سـعـی مـی کـنـد اشـک بـریـزد تـا شـایـد آرام شـود . .

بـعـد هـم صـورتـش را پـشـت عیـنـک دودی پـنـهـان مـی کـنـد

و بـاز لـبـخـنـد مـی زنـد . .

گـاه دنـیـایِ آدم خـیـلـی سـریـع بـه انـتـهـایـش نـزدیـک مـی شـود . . .




قبل از هر خداحافظ...

"اسطـ ــ ــ ـــوره" شــدن ، یـعـنی در عــین رفـتن ، بمانــــــــی !

گاهـــی بـه خاطـــ ــ ــ ــ ـــرش مانــدن را "تحــمل" کـــــــــن . . .

"رفـــــــتن" از دســ ــ ــ ــ ـــت هــــــــــمه بـر مــــــــــــی آیـد . . .

و قـبـل از هـر "خـداحـافـظ" خـوب فـکـر کـن

هـمـیـشـه راه بـرگـشـت "هـمـوار" نـیـسـت .....



نگران نباش

نگران نباش ...

حال دلم خوب است ...

نه از شیطنت های کودکانه اش خبری ست

نه از شیون های مداومش ...

آرام گوشه ای نشسته و رویاهایش را

به خاک می سپارد ...


صَف مے کشــند دلتنگے هاے مَن ...

چو دانه هاے تسبیــح ِ به نَخ کشیــده شُده

چقــَدر بگـردانَمْ دانــه ها را

تا تـــو بیایے ؟!


باید باور کنم تـَنهــــــایـَم ...!

این روزها که می گذرد، یک ترانه تلخ،

قصه ی تنهایی های مرا می سراید!

سمفونی گوش خراشی است!!

روزهاست پنبه دگر فایده ندارد . . .

باید باور کنم تـَنهــــــایـَم ...!

اینجا زمین است ...

این روزها من
خدای سکوت شده ام
خفقان گرفته ام تا
آرامش اهالی دنیا
خط خطی نشود...
اینجا زمین است
اینجا زمین است رسم آدمهایش عجیب است
اینجا گم که میشوی
بجای اینکه دنبالت بگردنن
فراموشت میکنند.........


جا می گذارم و می روم

همه ی لحظه ها را

مرا

به لحظه های بی تو

نیازی نیست!!!

امروز...

امروز دلم واسه داشتنت پَر که نه ، پَر پَر مے زنه
واسه بودنت و بغل کردنت !
اینکه سَرم رو بذارم روے شونه ات و دستات رو فرو کنے لاے موهام
و بگے: مالِ خودمے ... ! ♥
بعد ببینے که چه جورے با همین دو سه حرف تو آروم مے شم

امروز دلم خیلے امنیت تو رو مے خواست ! خیلے ...!

وقتی زنی عاشق میشود ,

دست خودش نیست ..

با صدای آرام صحبت میکند ;

عشوه هایش بیشتر میشود ;

حسادت زنانه میکند ;

نمیخواهد کسی حتی به عشقش نگاه کند ;

همیشه میگوید تو مال من هستی ;

دوست دارد عشقش از پشت ، دستانش را دور بدنش حلقه کند ;

گردنش را ببوسد ;

به آرامی گوشه ی لبش را گاز میگیرد ;

صدایش میلرزد ,

زیر لب میگوید دوستت دارم !

زن میداند که وجودش با عشق کامل تر میشود ,



از خوبان بیشتر میترسم

روزی تو...

خوب من بودی...

از نوشیــدن ...
این قهوه هــــــای تــلخ...
خســته کـــه نمـــی شــوم ...
هیـــچ...
مشتاق تـــر مــی شــوم...
گویــی نام تــو...
در ته فنـــجان بعدی دیده خواهـــد شـــد!

مدتهاست ...

مدتـــهاســـت
دلـــم شـــروعــی تـــازه میخــــــواهــد
تــو بیـــــــا
مــــــرا دوبـــــاره آغـــــــاز کـــن…


چه خوشبختم من....

که دستانم.....

بوی تو می دهد هنوز…!!

نگار...


روزی نه چندان دورِ دور، او هم نگاری بوده است...
بین خودمان باشد،
تو مخاطب هزار واژه‌ای که در من جریان دارد،

و مفهوم همه‌ی نفس‌هایی که در سینه‌ام می‌رود و می‌آید،

و اصلا چیزی بیشتر از دوست داشتن هست اینجا که به نقطه ختم نمی‌شود . . .

چقدر اینو دوس دارم:

یا تو یا هیچ کس دیگه...

نمی خوام

نمـــی خواهَمـ ـــ عـــاشقـ ـــانه هــایَــم مال ِ دیگـــری بــاشَد ...

وقتـــی قَلبــمـ ــــ بی تــآبــــ ِ تـوستــــ ـــــ !

دلتنگی

هستند کسانی که از شدت دلتنگی به کما رفته اند ...

حرف نمیزنند ...

راه می روند ...

نفس میکشند ...

ولی چیزی حس نمیکنند !

فقط فکر میکنند و

فکر میکنند و

فکر میکنند ...!


تو هرگز...

دیوانگی شبهای مرا نمیبینی...

که از نبودنهایت چگونه

به زنجیر غربت بسته شده ام،

نمی دانی...

تمام نبودنهایت را

هر شب در این اطاق دم کرده


چگونه با بغض... همبستری میکنم

آه......!

من چه "مظلومانه" در چشمانت "ظالم "پدیدار شدم!

 - دیکتاتور  ِ کوچک فرانسوی ,گلابتـــــــون ,پوریا  ,پرتو   ,بهار ایرانی,غـَزال ِ خُفتــــہ ,سـ ـ ـوفیــــا  ,فرهاد باغبان,مـادامـ ژاکـلـیـن ,م  انکار  ,بردیا احمدی,وفا  ,پری    ِ رها,جولــى ,نادر پاکباز,دفتر کاهی    ,نگیــــــــــن دختر سادات,سحر ,آتش ش,نیلوفر بانوی مرداب,