آهای تو ...

آهای من اینجایم

کسی صدایم را نمی شنود ؟!

افسوس ...

من اینجایم در کنار بی گناه ترین ماهی دریا

که به رودخانه آمد و سپس خشکی ...

من اینجایم در کنار قاصدک تنهایی که به کویر رسید

و هیچ کس نبود که پیامش را به او بدهد

من اینجایم در کنار گمشده ای که فانوسش خاموش شده

 

هر چه صدایت می زنم نمی شنوی ...

افسوس !

 

آهای تو

تویی که آنجا در بالای کوه نظاره گر سایه هایی

و تویی که به فکر پر پر شدن شقایق ها نیستی ...

با تو کاری ندارم

فقط نگاهم کن ...

 

( ... )

چت بازان شاعرو عاشق...

 


دوباره شب شدو من بی قرارم

کانکت کن.زودبیا.درانتظام

بیا من آمدم پای مسنجر

شدم مسحور آوای مسنجر

بیا هارد دلت را ما ببینیم

کلی از کنج هوم پیجت بچینیم

بیا آیکون نمای بی نشانم

که من جز آدرس میل ات ندانم

بیا امشب کمی آنلاین باشیم

ویا تاصبح تاسان شاین باشیم!

بیا فرهاد بی تو باز غش کرد

و حتی هارد دیسکم هم کرش کرد

بیا ای عشق دات کام عزیزم

به پای تو دبلیوها بریزم!

مرا در انتظار خویش مگذار

بیا ای حاصل سرچ جهانی

بیا اجرا کن آن فایل نهانی

بیا در دل تو را کم دارم امشب

حدودا صد مگی غم دارم امشب!

***

اگر آیی دعایت می نمایم

دعا تا بی نهایت می نمایم

اگر آیی دعای من همین است

ویا نقل به مضمون اش!چنین است:

مبادا لحظه ای دی سی شوی یار

جدا از پای آن پی سی شوی یار!

مبادا نام مارا پاک سازی

و کاخ آرزو را خاک سازی

بمان تا جاودان اندر دل من

بمان تا حل شود هر مشکل من

 

دوستت دارم

 

ای کاش جمله زیبای دوستت دارم

بی هیچ غرضی بر زبان ها جاری بود!

ای کاش از گفتن دوستت دارم،

 از ترس سوءتفاهم ها و غلط اندیشی ها باز نمی ایستادیم،

ای کاش محبت را بی هیچ چشمداشتی

حتی چشم داشت محبت،

به او که دوستش داریم هدیه میدادیم

ای کاش،

 جمله دوستت دارم

 را به هوس آلوده نمیکردیم....

ای کاش...

 

چهره ای در مریخ

Photo taken by Viking 1 in 1976

 


The Face on the Earth

 

بدون شرح

 

در تصویر زیر یک جمجمه می بینید یا یک زوج جوان؟

.
  بیا ای عشق Dot Com عزیزم --- به پای تو Wها بریزم

 

 



دوباره شب شد و من بیقرارم ---------------------------- Connect کن، زود بیا، در انتظارم

بیا، من آمدم پای Messenger ---------------------------- شدم مسحور آوای Messenger

بیا Hard دلت را ما ببینیم ------------------------------ گلی از گنج Home Pageت بچینیم

بیا Icon نمای بی‌نشانم ------------------------------------ که من جز آدرس Mailت ندانم

بیا امشب کمی Online باشیم ---------------------------و یا تا صبح تا Sun Shine باشیم

بیا «انگوری» بی تو غش کرد ------------------------ و حتی Hard Diskش هم Crash کرد

بیا ای عشق Dot Com عزیزم --------------------------------------- به پای تو Wها بریزم

مرا در انتظار خویش مگذار ------------------------------------- و پا ز اندازه آن بیش مگذار

بیا ای حاصل Search جهانی ---------------------------------- بیا اجرا کن آن File نهانی

بیا در دل تو را کم دارم امشب ------------------------- حدودا 100 مگی غم دارم امشب

اگر آیی دعایت مینمایم ------------------------------------------ دعا تا بینهایت مینمایم

اگر آیی دعای من همین است ------------------------- و یا نقل بمضمونش چنین است:

مبادا لحظه‌ای DC شوی یار ‌---------------------------------- جدا از پای آن PC شوی یار

مبادا نام ما را پاک سازی ---------------------------------------- و کاخ آرزو را خاک سازی

بمان تا جاودان اندر دل من ----------------------------- بمان تا حل شود هر مشکل من