دیوانه ای بیش نیستم ...

خــــــود را به تَمَـــسخُــر گرفته ام

از عشق مینویسم اما عاشـــــق نــیستم


از درد مینویسم...اما دردمــــــــند نیـــــــــستم


از غم و اشک مینویسم

اما.. سرمــــَــــست و خندانم


مرا جــِــــــدّی نگــــــــیر...!

این روزهـــــــــا....


من همۀ آن چه میگویم هـــــــستم و هـــــــــــیچ نـــــــیستم


به گــــُــــمانم


مـــن


دیـــــــوانه ای بــــــــیش نیستم ...

عکس در حال بارگذاری است. لطفا چند لحظه صبر کنید.

بی بهانه رفتی ...

ﺩﯾـﮕﻪ ﺑﻪ ﻫﻤﻪ ﭼــﯿﺰ ﺷــﮏ ﺩﺍﺭﻡ...

ﻭﻗﺘﯽ ﺗـــﻮ ﺑﻪ ﺩﻭﺳــــﺖ ﺩﺍﺷــﺘـﻦ ﻣـﻦ

ﯾـــﻘﯿـﻦ ﺩﺍﺷﺘﯽ

ﻭ ﺑـﯽ ﺑـــﻬﺎﻧـﻪ ﺭﻓــﺘﯽ...

بی تو ...

عاشقانه هایم را سرودم

و تو هرگز نخواندی و نخواهی خواند...

اینجا شب من طولانی است...

باور کرده ام دیگر بی تو حتی آسمان هم آبی نیست...

با یادت...

موجود بی آزاری هستم
کار می کنم
قصه می خوانم
شعر می نویسم
و گاهی
دلم که برایت تنگ می شود
تمام خیابانها را
با یادت پیاده می روم!