تا آخر دنیا...

می بینـــی

میـــان ایـــن واژه هـــا

چگونه با تو زیسته ام ؟

کـــاش می آمـــدی

ایـــن زندگـــی کاغـــذی را

مچـــاله می کـــردی

دستـــم را می گـــرفتـــی

مـــرا در آغـــوشت می فشـــردی

تــــــــــــو

چــشـــم هـــایت را می بستـــی

مـــن

پیشـــانیت را می بـــوسیـــدم

می رفتـــیم

تا آخـــر دنیـــا حـــرف می زدیـــم

زن است دیگر...


زن است دیگر ....
گاهی دلش می خواهد بهانه های الکی بگیرد ....
به هوای آغوش تو ..... شانه های تو .....
که بعد ...
آروم .... خیلی آروم .... در گوشش بگی ببین من عاشــــــ قـــــ تـــــ م .....

.

.

.

وقتی دست زنی را عاشقانه میگیری
تازه میفهمی مرد بودن را باید میانِ دستانِ ظریف زن احساس کرد.
مرد که باشی
وقتی سرت را روی سینه اش میگذاری
حس میکنی چقدر به زن نیازمندی
و زن چقدر به حس مرد بودنت نیازمندِ است ...

با هم ...

آدمهــایی که ایـن جملـــه رو می شنـوטּ
خوشبخت تــریـטּ آدمــها هستنـــد:
"عیب ندآره بآ هم دُرستش می کُنیم "


دل لعنتی ...

تــَقــریــباً هــَمــه رو مــُتــِقــآعــِد کــردَم کــه فــَرآمــوشــِت کــَردَم

حــآلــآ فــقــَط مــونــده ایــن / دِل / لــعــنــَتــی...


گاهی سکوت علامت رضایت نیست

شاید کسی دارد خفه میشود

پشت سنگینی بغض...




آنچه را که اســـمش را غــرور گذاشته ام ...

محـــکم تر از آنم که برای تنــها نــبودنم ،

آنچه را که اســـمش را غــرور گذاشته ام ،

برایت بــه زمیـــن بکوبــم ....

احـســاس من قیمتــی داشــت ،

که تو برای پرداخــت آن فقیــــر بودی..

بن بست ...

میـدونی بن بست ِ زنـدگی کـجـاست ؟
جــایــی کـه ...نـه حـــق ِ خــواسـتن داری !
نـه تــوانــایـی ِ فـــرامــوش کـــردن ....!


بیا و برایم بنویس ...

هرگز فراموش نشدن

چه حالی دارد !

ماه من

"من"

هر شب

به زیبایی آسمانی می اندیشم

که ماهش "تو" هستی!




وقت ملاقات تو !


زودتــــــــر از من

شــــــــال و کلاه می کند

بیقـــــــــرارِ

قرارِ دیــــــــدارِ تو می شــــود

دستــــــــــ و پایش را گم می کند...

دختـــــــــــرک عجولی ستـــــــ

دل بی تابـــــــــــ من

وقتــــــــــ ملاقاتــــــــــــــــ تو!