به همین سادگی ...

دلــتـــنـــگــی پـــــیـــچـــیــده نــــیـــســـتـــــ . . . !

یـــــکــــ دل . . . !

یـــــکـــ آســـمــــان

یـــــکــــ بــــغـــض

و آرزو هــــای تــــــرکـــــ خـــــورده

بـــــه هــــمــــیــــن ســادگــــی . . .


نظرات 11 + ارسال نظر
احمد دوشنبه 22 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 10:45 ق.ظ

ایوای.براسیری.که.ازیادرفته.باشد./دردام.مانده.باشد.صیادرفته.باشد./فریادتیشه.امشب.ازبی.ستون.نیاید//گویا.بخواب.شیرین.فرهادرفته.باشد.//عاشق.نشدی.سوفیا.هرگزدیوانه.زلیخاشد/درنرگس.جادویش.معشوقه.چه.زیباش./

علی دوشنبه 22 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 03:46 ب.ظ

سلام سوفیا وبلاگ خوبی داری
کاشکی انقدر دلت پر نبود
من علی
توی ک ل و ب

فرشید پنج‌شنبه 16 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 09:23 ق.ظ

کمی اشک می ریزم

آسمان غبار آلود نیست!
دلم کثیف شده
من با گریه ، آسمان دل صاف می کنم
کمی وقت می خواهم، کمی وقت برای اینکه ثانیه ثانیه هایم را از نو بسازم
همه از من گذشتن
بعضی به خوبی
بعضی به بدی
نوبت من است
از همه می گذرم
حتی از نوشته های
حتی از عشقم
حتی از نگاه عمیقم
من می روم
من می روم به همان آسانی که فراموش می شوم...

neda جمعه 24 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 11:50 ق.ظ http://nfnfnfnf.blogfa.com

سلام

وبلاگ قشنگی داری خوشحا میشم بهم سر بزنیو نظر بدی

اگ دوستداشتی میتونیم تبادل لینکم کنیم

بابای......منتظرتما

محسن شنبه 25 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 04:39 ب.ظ http://chkasi.blogfa.com/

سلام
من یاد گرفته‌ام که همه می‌خواهند در قله‌ی کوه زندگی کنند، بی‌آن‌که به خوشبختیِ آرمیده در کف دست خود، نگاهی انداخته باشند.

حمید چهارشنبه 29 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 02:13 ب.ظ http://raheshab1.blogfa.com

آمده ام با عطش سالها

تا تو کمی عشث بنوشانی ام

محمد سه‌شنبه 12 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 08:44 ق.ظ http://www.cloob.com/profile/main/home/username/payyz

خیییلی قشنگ بود این شعرت ...
راستی... اینا شعرای خودتن دیگه؟؟؟

جلال شنبه 16 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 10:18 ق.ظ http://www.honare-8om.blogfa.com

سلام دختر خوب وبلاگت قشنگه
فکرات قشنگه فقط چرا این همه از غم واندوه مینویسی
به خدا دنیا این جوری هم نیست که بخوای این قدر سخت بگیری
من با نام علی کوچولو در کلوب عضوم اونجا وبتو دیدم.
بخند تا دنیا به روت بخنده.
خدا هیچ قفلی را بی کلید درست نکرده .
به وبم سر بزن ونظر بزار برام

محسن سه‌شنبه 6 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 03:48 ب.ظ

محکم ببار باران...!!
نم نم علاج این دردهاوغم هانیست..!!!

[ بدون نام ] جمعه 16 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 12:56 ق.ظ

سلام خیلی خوشکله و باحاله و بقول بچه ها که برات نوشتن دلت پر هاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا منم محمد باقر س داخل کلوب به وبلاگم سر بزن tahooranice

رضوان چهارشنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 07:10 ب.ظ http://rezvatiiish.blogfa.com

سلام عزیزم. مطالبت خیلی به دلم نشست دوستت دارم.بازم بت سر میزنم.عاشقانه هایت را برای عاشق ترینت صرف کن...!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد