... چه کسی مرا می بخشد؟!!!

...تا حالا شده به کسی که خیلی دوسش داری بهش بگی؟

تا حالا شده دل کسی رو بشکنی ؟

تا حالا شده یه کسی رو یه جور ناراحت کنی که دیگه نشه

جبران کرد؟

یه جوری که دیگه اون دوست نداشته باشه با هات حرف بزنه؟

نمی دونم می تونی درک کنی که اون چه احساسی داره یا نه ؟

وقتی احساس اونو می فهمی می خوای خودتو هزار بار بکشی

چون دوست نداری اون به خاطر تو ناراحت بشه

چون دوست نداری یه کسی رو که شبا خوابشو می بینی 

یه کسی رو که می خوای براش بمیری غمگین ببینی 

می گن ازش معذرت خواهی کن آخه مگه میشه ؟

 خوب معلومه که فایده نداره

چنین توقعی اصلا ندارم که اون بخواد منو ببخشه

بهش حق میدم

میدم که نخواد دیگه منو ببینه ...

بعضی وقتا دیگه نمی تونی جلوی خودتو بگیری

دلم براش خیلی تنگ شده

برای صدای قشنگش برای مهربونیش

ولی چی کار کنم کار از کار گذشته

انگار دیگه باید برای همیشه با هاش خدافظی کنم ولی...

ولی نه بازم نمیتونم من خیلی دوسش دارم

اینقدر زیاد که همیشه دارم بهش فکر میکنم

خدایا غلط کردم مگه خودت نمیگی هر کی اعتراف

به گناهش بکنه می بخشمش

اما کاش میدونستم گناهم چیه تا اعتراف کنم ...

با  این  حال ازش معذرت خواستم ....

شاید اشتباه کردم ...

خدایا من فقط تو رو دارم کمکم کن

یه کاری بکن که منو ببخشه

شایدم اینقدر بدم که حتی خدا هم دوست نداره صدا مو بشنوه !!!

نمی دونم...

نظرات 1 + ارسال نظر
امیر....نوای بارس چهارشنبه 6 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 12:10 ق.ظ

خیلی قشنگ بود. ولی نازم تو کار بدی نکردی که کسی بخواد تو رو ببخشه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد