به خدا پروانه ها پیش از انکه پیر شوند می میرند

پلک می زنی، خیس می شوم
راه می روی، دور می شوم
اهای با تو هستم
از من تا تو چند درخت بر زمین رسته است
چند پرنده رفته و برنگشته است
چه مقدار هوا از این جهان برای توست
نمی دانم از کجایی در کجا راه می روی
من تو را با تو می خواهم
و فقط تو را دارم
من می ترسم
چون یک پرنده بی جفت می ترسم
من خواب دیده ام
می توان رویای خیس از باران شانه را
بر طنابی که از نگاه تو اغاز می شود خشک کرد
به ماه گفتم
سلام مرا به دختری برسان
که شاعر است
ولی شعر نمی گوید
به او گفتم
من عاشق رویای شاعری هستم
که سرشار از دریاست
و ابی می خواهد


نظرات 1 + ارسال نظر
ARASH یکشنبه 26 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 11:22 ق.ظ

SHARMANDE MAN SARE KARAM VA INJA FONTE FARSI NADARIM.HATMAN BE IDIM BARAM PM BEDE.DOKHTARE BA EHSAS VA GARMI HASTI.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد