دوستت می دارم


اما نمی توانی مرا در بند کنی


همچنان که آبشار نتوانست


همچنان که دریاچه و ابر نتوانستند

                                        وبند آب نتوانست


پس مرا دوست بدار


                       آن چنان که هستم


و در به بند کشیدن روح و نگاه من


                                           مکوش!


و مرا بپذیر آن چنان که هستم


بدان سان که دریا می پذیرد


         همه نهرها را که همواره به سوی او خیزانند


و در دل او ریزانند


مرا بپذیر


به سان ابشارها، بند آب ها، دریاچه ها


و بدان که چگونه راهم را


         به سوی پذیرش بی نهایت،


می یابم.

 

نظرات 2 + ارسال نظر
شروین چهارشنبه 5 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 03:32 ب.ظ

بلاگ زیبایی داری خوشحال میشم بازم به این جا سر بزنم خصوصا وقتهایی که دلم میگیره

تیکه سنگ چهارشنبه 5 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 08:05 ب.ظ http://tikkesang.persianblog.com

سلام بانوی ماه عزیز... این عید و روزت رو بهت تبریک می گم .. امیدوارم که شاد باشی و خوش بگذره ... دست حق به همرات ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد