برف اگر نباریده بود دیروز و دیشب و امروز من هیچ نمی نوشتم

به خدایت سوگند هیچ نمی گفتم. هیچ نمی نوشتم

برف اگر نباریده بود نه به یاد در بسته می افتادم

نه به جای خالی کفش ها و دستکشها

می نشستم و لیوان سفالی پر از چای را میان انگشتانم می چرخاندم

و به سفیدی پشت پنجره خیره می شدم

اما برف باریده است . برف می بارد

خود را به شیشه پنجره می کوبد و


آسمان سفید است

همانگونه که تو دوست می داشتی



می بارد و می بارد و من از کنار پنجره و برف و آسمان و کلمه می گذرم

چونان قطاری خالی و تنها به یاد می آورم و رنج می برم

تلخ می شوم و تلخ تر

جان خالیم برای ساعتی چند پر میشود از تو و یاد تو

که زهر خاطرات را در من می چکانی

قطره قطره

من میگذرم از پشت شیشه ی مات و ابر

بی صدا

هق هق می کنم

و هیچ بارانی بر زمین نمی بارد تا سکوت بشکند

تنها برف است که می بارد


در سکوت همانگونه که تو دوست می داشتی

نظرات 2 + ارسال نظر
你好 شنبه 8 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 03:31 ق.ظ http://chj86.jnblog.com

你好,我来自中国,很高兴看到你的博客页,虽然文字看不明白,但是很喜欢你的界面,希望有机会能交流,我甚至都没看明白这是哪个国家的文字,好象是来自阿拉伯世界的语言?很感兴趣,我会收藏你的界面,并通过网络查询翻译文字的意思,再次表示欢迎,有空给我来信或者留言,谢谢哦

果然是艺术无国界 شنبه 8 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 03:36 ق.ظ http://chj86.jnblog.com

虽然看不明白文字,但是音乐却是相通的,ُؤُؤNّژ,我们中文叫泰坦你克号的电影主题音乐,多么美好而感人的音乐,

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد