تو توی دنیا یک نفری اما میتونی دنیای یک نفر باشی!!!





زیبا اینو یا بنویس یا روی یه تابلو بزن

همه دوستت دارن اما نه به اندازه من




انهایی که عاشقند هرگز نمیترسند

 و انهایی که میترسند هرگز عاشق نمیشوند!!!




زندگی چیست؟ عشق ورزیدن!

زندگی را به عشق بخشیدن

زنده است انکه عشق میورزد

دل و جانش به عشق می ارزد!!!

                         
برای تمام کسانی که عشق میورزند





از در که تو اومد عطرش تمام فضا رو پر کرد...

نفسم بند اومد...

مست بوش شدم...

پاشدم...

 دلم میخواست تو بغل بگیرمش...

آخه میدونید من انبه خیلی دوست دارم!!!




زندگی:

        قصه تلخ دوستی های مظحک بره ها ست با گرگها...


        
دوستی قشنگ لبه بران نازک شمشیرها و گردن هاست...


        
قصه تلخ آدمهایی ست که در عین دشمنی ها خود را دوست می پندارند....


        
در شازده کوچولو آمده است :


                  
اسب به او گفت اگر دوستی نداری مرا اهلی کن تا دوست تو باشم.


 
                  پرسید:


          
         اهلی کردن یعنی چه؟

                   گفت:

                   یعنی  ایجاد علاقه کردن!!!!!!!!!!!

       همان بهتر که اسب ها را به دوستی برگزینیم!!!!!









نظرات 3 + ارسال نظر
[ بدون نام ] یکشنبه 9 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 01:27 ق.ظ

لوگوی مفتگی میخوای برات بسازم؟؟؟؟بیا به آدرس زیر:
http://gharibeh2-logo.blogsky.com

آدونیس یکشنبه 9 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 03:12 ق.ظ http://www.alad69.mihanblog.com

salam SOPHIA jan khyli ghashang minevisi khyli vaghean azat mamnoonam chon vaghti karato mikhonam ye hese digeh behem dast mideh yejori mishan aslan nemitonam ba kalamat bayanesh konam behtarinharo barat mikham arezomandeharezohat delvapasedelvapasihat ADO

مرجان دوشنبه 10 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 04:20 ب.ظ

من امروز با وبلاگت آشنا شدم و از این کشف بزرگم خوشحالم . نوشته هات خیلی عاشقانه است. از خوندنشون لذت می برم. خوش و موفق باشی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد