شعر

تن تو ظهر تابستونو به یادم مى یاره

            رنگ چشماى تو  بارونو به یادم مى یاره

                             وقتى نیستى زندگیم فرقى با زندون نداره

                                           قهر تو تلخى زندونو به یادم مى یاره

من نیازم تو رو هر روز دیدنه

                 از لبت دوست دارم شنیدنه

                            تو بزرگى مث اون لحظه که بارون مى زنه

                                           تو همون خونى که هر لحظه تو رگهاى منه

تو مثل خواب گل سرخى لطیفى مثل خواب

                     من همونم که اگه بى تو باشه جون مى کنه


                                   من نیازم تو رو هر روز دیدنه

                                                 از لبت دوست دارم شنیدنه

تو مثل وسوسه ى شکار یک شاپرکى

                         تو مثل شوق رها کردن یک بادبادکى

                                       تو همیشه مثل یک قصه پر از حادثه اى
 

                                                   تو مثل شادى خواب کردن یک عروسکى

من نیازم تو رو هر روز دیدنه

                          از لبت دوست دارم شنیدنه

                                تو قشنگى مثل شکلایى که ابرا مى سازن

                                                  گلاى اطلسى از دیدن تو رنگ مى بازن

اگه مرداى تو قصه بدونن تو اینجایى

                 براى بردن تو با اسب بالدار مى تازن

                                    من نیازم تو رو هر روز دیدنه

                                                از لبت دوست دارم شنیدنه

نظرات 2 + ارسال نظر
عسل . چهارشنبه 23 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 11:58 ب.ظ

سلام خسته نباشید .
در آغاز خلقت خداوند مهرو محبت در قلب حوا دمید .او را عاشق خلق کرد .تا از عشقش تا از مهرش آدم به کمال برسد .
اما کاش میدانست که این ایثار عشق خود باعث اندوهی بی پایان در قلب حوا خواهد شد .کاش عشقی وجود نداشت............
یا علی.

میثم!!! پنج‌شنبه 24 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 11:47 ق.ظ

سلام
در اینکه برام زیبا و خواطره انگیزه هیچ چیز نمیگم مهربون.
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

وقتی که دستای باد
قفس مرغ گرفتار و شکست
شوغ پرواز و نداشت
واسه پرواز بلند
تو پرش هوس نداشت
اما لحظه ای رسید
لحظه رها شدن
میون بیم و امید
بیم
و
امیــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــد
دوست دارم می بوسمت
تا بعد خدا نگهدارت باشه
باز هم بنویس!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد