دنیای خیالی
وقتی کوچیک بودم دلم می خواست زودتر بزرگ شم،اونقدر بزرگ که هیچکی نتونه جام تصمیم بگیره، هیچکی نتونه بهم زوربگه و بگه این کارو بکن این کارو نکن.دوست داشتم وارد دنیای ادم بزرگا شم تا بدونم دنیاشون چه رنگیه،چه جوریه و چه شکلیه اما حالا که وارد دنیای اونا شدم فهمیدم که دنیاشون بر خلاف اسمشون خیلی کوچیکه وهمینجور خیلی هم تاریک. اونقدر تاریک که از وارد شدن به اون ادم احساس ترس می کنه اخه دنیاشون پر از دروغ وکلک و سیاهیه.دنیاشون فقط گول زدن و سو ءاستفاده از هم دیگه است. کم کم داره حالم از دنیاشون بهم می خوره.دلم می خواد برگردم به همون دنیای بچگیم .دنیای قهر واشتیای الکی،دنیای یکدلی و یکرنگی، دنیای صفاوصمیمیت راستی. دنیای که توش دروغ پیدا نمی شه. تو اون دنیا همه خودشونن خود واقعیشون.
دلم واسه بچگیام یه ریزه شده واسه اون بچه بازیا، جیغ زدنا،فوتبال بازی کردنا،وسطیامون،دوچرخه سواری با بچه محلامون ،کارتونای روزیای جمعه ساعت ۲وموسیقیه اشنای پک پک پک پک پک....پک پک پک پک پک و خیلی چیزای دیگه که همشون برام دلنشین ترین خاطره ها رو می سازن.کاش می شد واسه یه لحظه هم که شده به عقب برگردم و کوچیک شم.و خلاصه اش اینه که
می خوام از دنیای ادم بزرگا انصراف بدم. ایا کسی راهشو بلده به من یاد بده؟؟؟؟؟؟



نظرات 14 + ارسال نظر
يه تنها پنج‌شنبه 28 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 10:28 ب.ظ http://razeeshgh.parsiblog.com

salam
beloge zibaee darin
khoshhal misham sari ham be man bezanin
ya ali

داداش رضا پنج‌شنبه 28 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 10:52 ب.ظ

salam banoo jan omidvaram khob va salamat bashid kheyli ziba neveshti tori ke ba khondanesh nakhoda ghah be doran kochaki safareh kotahi kardam manam movafegham donyaueh kochaki paktarin doran dar zendeghiueh ensan ast
vaghean kash mishod be aghab barhgasht donyaueh bozorghtarha alan hamash poraz dorogh ne doranghi shodeh va kheyli kam mishe kasani ke 1 ro bashan peyda kard , dar kol kheyli ziba bood omidvaram hamishe movafagh va pirooz bashi khahareh khobam

رعنا پنج‌شنبه 28 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 11:05 ب.ظ http://masoodnet.blogsky.com

همیشه بارقه ای هست

علی پنج‌شنبه 28 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 11:11 ب.ظ

سلام.خوبین.وبلاگ خوبی داری...من هم با نظرت موافقم..دنیای ادم بزرگها خیلی تاریکه...من که خیلی از این دنیا شاکیم

آهوی رها* پنج‌شنبه 28 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 11:30 ب.ظ http://www.tabar.blogsky.com

دوست عزیزم درود.........
درسته دنیای کودکی از بهترین سالهای زندگی است ولی متاسفانه مانند یک خواب است ودیریازود باید از آن برخاست و دور شد وبه دنیای ناسالم بزرگترها پای نهاد..........
ولی من خرسندم که شما اززشتیهای دنیای بزرگترها آگاه شدی پس وظیفه شماست که نسل بعداز خودت را سالم وبی دروغ و نیرنگ بزرگ کنی.......بازگشت به کودکی ممکن نیست
تلاش کنیم در یزرگی رفتار پاک کودکان را پیشه کنیم.
سالم و شاداب باشی همیشه

رضا پنج‌شنبه 28 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 11:34 ب.ظ http://nansi.gwgaming.net/wordpress/index.php

سلام وبلاگ قشنگی داری به من هم سر بزن

یکی بود یکی نبود!!! پنج‌شنبه 28 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 11:34 ب.ظ

منم همین جوری فکر میکنم .
خیلی خوب نوشتی عزیز.

سلام یکی بود یکی نبود عزیز
تو این مدت همیشه به من سر زدی
خیلی ممنونم
امیدوارم همیشه موفق باشی همیشه همراه من
لطفا ادرس وبلاگتو بذار

*پرنسس* جمعه 29 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 03:42 ق.ظ http://yasesefid.blogsky.com

* برای خلوص تنها اخلاص را باید *

«« بسی گفتند: ــ « دل از عشق برگیر!
که نیرنگ است و افسون است و جادوست! »
ولی ما دل به او بستیم و دیدیم
که او زهرست اما ... نوشداروست!

چه غم دارم که این زهر تب آلود
تنم را در جدایی میگدازد
از آن شادم که در هنگامه ی درد
غمی شیرین دلم را مینوازد.

اگر مرگم به نامردی نگیرد:
مرا مهر تو در دل جاودانیست
وگر عمرم به ناکامی سرآید
تو را دارم ... که مرگم زندگانی ست »»
.. با احترام ــ تکه ای از فریدون مشیری ..

یه پرستو جمعه 29 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 12:44 ب.ظ http://yedoost.blogfa.com

کودکی که روزی بودی هنوز در تو زنده است او لحظه های جادویی را در می یابد پس به ندایش گوش بده که از درونت فریاد می کند.

جهانشير جمعه 29 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 02:29 ب.ظ

با سلام و عرض ادب . من هم با نظر شما که دنيای بچگی دنيای زيبا و باصداقتی است موافقم ولی آدم اگه خودش بخواد و اراده کنه ميتونه اون دنيا رو تو سن بالا هم حفظ کنه (منظورم صداقت و پاکی ) با اين تفاوت که مثل بچگی ها گول نخوره. البته مطالب شما بيانگر صداقت و پاکی شماست . ولی نظری که من نوشتم خودم تا حالا نتونستم بهش عمل کنم چون خيلی خيلی خيلی سخته.

نوای پارس جمعه 29 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 04:36 ب.ظ

سلام نازم...وای.....وای...چه شود..اگر اینتور شود...باشه..این بار تو رو هم تو بازی فوتبال بازی میدیم..ولی فقط گلر میذاریمتااااا...هوارتا.....تا بعدناااا....

یکی بود یکی نبود!!! جمعه 29 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 07:51 ب.ظ http://banooyemahtanha.blogsky.com/

عزیز من که هر روز نمیتونم جا عوض کنم که!!!

علیرضا یکشنبه 1 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 01:59 ق.ظ

عزیزم اگه دل از همه چیز بریدی بازم میری تو عالم بچگی

علی یکشنبه 8 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 12:16 ق.ظ

سلام با حال ای گفتی ای گفتی هنوز اون موسیقی تو گوشم داره داد میزنه کارت درسته

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد