برای توومهربانی هاوخستگی هایت

عزیزحرف بزن حرفهای توخوب است

برای این دل خسته هوای توخوب است

چه چیزبهترازاینکه خودخودت هستی

چه چیزبهترازاین

بگوچگونه بگویم که چقدرآینه ای

بگوچه چیزبریزم به پای توخوب است ؟!

برای خستگیت دستهای من باتوست

برای خستگیم شانه های توخوب است

بیاقدم بزن آهسته پابه پای دلم

که هرکجابروم پابه پای توخوب است

چه قدرجزتوغریب است هرکه می بینم

چه قدرخنده دیرآشنای توخوب است ...

مرادرچشمانت آر... من تازه متولد شده ام
نظرات 6 + ارسال نظر
میلاد سه‌شنبه 3 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 01:04 ق.ظ http://www.l-o.blogfa.com

سلام تشکر که به وب من اومدی باز هم بیا خوشحالمون میکنی

مهدی سه‌شنبه 3 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 01:34 ق.ظ http://payamenasim.blogsky.com

تو من و داری

ارین سه‌شنبه 3 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 01:41 ق.ظ

دوستت دارم به اندازه همه ستاره های آسمون ...

[ بدون نام ] سه‌شنبه 3 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 05:34 ق.ظ

قبول شدی

جهانشیر سه‌شنبه 3 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 04:09 ب.ظ

سلام بانوی عزیز امیدوارم حالتون خوب باشه . مثل همیشه وبلاگ شما زیباست.
راستی بانو جان تونستید ای دیتونو ژس بگیرید یا نه؟

یکی بود یکی نبود!!! پنج‌شنبه 5 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 06:53 ب.ظ

کدوم خزون خوش آواز ترو صدا کرد ای عاشق که پر کشیدی بی پروا به جستجوی شقایق کنار ما باش که محزون به انتظار بهاریم کنار ما باش که با هم خورشید و بیرون بیاریم !!! هزار پرنده مثل تو عاشق گزشتن از شب به نیت روز رفتن و رفتن صادق وساده نیامدن باز اما تا امروز..... خدا به همرات ای خسته از شب اما سفر نیست علاج این درد راهی که رفتی رو به غروبه رو به صحر نیست شب زده برگرد......!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد