بچه بودم....

Welcome to www.Naghmeh.com

 

بچه بودم تو نبودی شبا زود خوابم می برد

دل کوچیکم فقط غصه بازی رو می خورد
بچه بودم چه قدر صاف و رون می خندیدم

خوبیش این بود که از کسی حرف بدی نمی شنیدم
بچه بودم همه هم مثل خودم بچه بودن

نرم و ساده مثل شنهای کنار ساحل
بچه بودم خبر از تو خبر از دروغ نبود
فکر و خیالم پریشون نبود
بچه بودم همه چی درست می شد ، سخت نبود

هیچکی اندازه ی من اونروزا خوشبخت نبود
بچه بودم کسی بی خود منو اذیت نمی کرد

مثل تو میون بازیا خیانت نمی کرد
بچه بودم عالمی بود آخه عاشق نبودم

از دست چشمای تو ، تو حسرت دق نبودم
بچه بودم دلمو هنوز کسی نبرده بود

هنوزم خدا اونو دست خودم سپرده بود
بچه بودم کسی مثل تو باهام بد نمی شد

بی توجه از کنار رؤیاهام رد نمی شد
 بچه بودم خبر از خواهش و التماس نبود
لا به لای دفترام ،‌جز دو تا برگ یاس نبود
بچه بودم انقدر از سادگیا دور نبودم
 واسه گوش دادن به تو ، انقدر مجبور نبودم
بچه بودم دلم از هیچکسی ناراضی نبود
فکر و ذکرم پیش هیچ چیزی به جز بازی نبود
بچه بودم بیشتر از این زمونا در می زدن

اون روزا بزرگترا بیشتر به هم سر می زدن
بچه بودم قلبای تو دفترم حقیقی بود
 روی دفتر خاطراتم عکس گل و پروانه بود
بچه بودم روزای هفته شبیه هم نبود

حواسم پهلوی اینکه چی بهت بگم نبود
بچه بودم شادی پر بود تو دل بادکنکم
آخر اون روزا کسی بود که بیاد به کمکم
بچه بودم اگه مثل حالا مجنون می شدم
از بزرگ شدن واسه ابد پشیمون می شدم
 
نظرات 3 + ارسال نظر
میثم جمعه 9 دی‌ماه سال 1384 ساعت 02:42 ب.ظ http://www.banooyemah.blogsky.com

سلام خانومی حالت خوبه!
چه خبر راستی اگه فاری مینوشتم نوشته حام لحجه دار نمیشد به جمله بالا دقت کن !!!
راستی وب لاگ زیبایی

ghorbanat maysam. داری

[ بدون نام ] یکشنبه 11 دی‌ماه سال 1384 ساعت 12:01 ب.ظ

کسی ...کیرم ده کس ات ، کیر، بچه های مردم ره میخیزانی. تو سکس گدایی میکنی ؟ تو کی هستی ؟؟؟ .عکس دختر های جوان را انداختی ایمل نداری .

سانای یکشنبه 25 دی‌ماه سال 1384 ساعت 08:57 ب.ظ http://ww

سلام
خسته نباشید نه خدا قوت
به منم سر بزنید
یاعلی..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد