چند وقتی میشه که ایمیلها رو نخوانده بودم تا به امروز .
 
شاید بعضی از دوستان از دستم ناراحت بشن که پیشا پیش ازشون معذرت می خوام شعرهای خوبی که می نویسد عینا" حرفهای دل خودم هست .چند روزی میشه که موضوع مثبت اندیشی تو ذهنمه .وامیدی ته دلم هست که هیچ وقت این طوری نبودم دلم می خواد به آرزوم برسم همون طوری که همه می خوان پس پیش خودم می گم من دوست دارم به آرزوم برسم و میرسم جای شک و تردید هم از خودم دور می کنم
 
امروز ایمیلها رو که خوندم تازه فهمیدم چه بلای سر خودم آوردم با احساس پوچی ونا امیدی که داشتم
 
منم مثل همه شما ها تو عشق شکست خوردم حالا یا کم یا زیاد ولی شکست شکسته ولی ماها که عضو یک گروه هستیم چرا حرفها شعرهایی که می فرستیم باید همش ناامید کننده باشه بیاید از این به بعد شعرهای عاشقانی بنویسیم که ماهارو امید وار کنه و به خودمون بگیم که ما تو همه جریان زندگی موفق هستیم حتی تو عاشق شدن و رسیدن به عشقمون من امروز همه مطالب خوندم (معذرت می خوام ازتون)ولی شعرهای که از جدایی ونرسیدن به یار بود گذری خوندم و مثل دفعهای قبل روشون تامل نکردم چون دوست ندارم فکرم عوض بشه و دوباره شکست بخورم
 
از اسامی دوستان چند تاشون که یادم میاد :
 
سیاه پوش :چرا این اسم ؟
 
دختر تنهای شب؟
 
کسی که تنهاست وتنهای از روش خجالت می کشه؟
 
و...... چرا تنها خدا باهاتونه
 
از همین الان شروع کنید وهمه افکار منفی وناامید کننده رو از خودتان دور کنید منکه شروع کردم امید وارم شماها هم به نظر و افکار من فکر کنید واقعا"خیلی خوبه در ضمن بانظر دوست عزیز با لقب قاصدک هم موافق هستم
 
ماگروه عالی هستیم بیاید این گروه تو اینترنت بی مثل ومانند کنیم
باز از همتون معذرت خواهی می کنم و همین طور از آقا سعید شاید من از شماها کوچک یا بزرگ باشم ولی به بزرگی خودتان منو ببخشید اگه ناراحتتان کردم
 
 
افکار منفی را برای لحطاتی رها کن ودر فضایی معنوی به خدا و مهربانیش بیندیش گفتو گوهای منفی درونت را خاموش کن ودر قلب خود به صدای خدا گوش بده و ببین که به تو چه می گوید
 
به هر چه فکر کنی همان نصیبت می شود این قانون مثل نیروی جاذبه عمل می کند.
 
امروز در این لحظه خاص تمام عصبانیت ترسها آزردگیها و اندوهت را بیرون بریز وبه جای آن امید عشق
وزیبایی وشادی را جایگزین کن.
 
 
خوشحال میشم که نظرتونو بگید در مورد حرفهام که آیا موافق هستید یا نه؟؟؟
 
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد