وقتی میدانیم که از زندگی چه میخواهیم
 
و خود را آماده عمل میکنیم،
 
باز هم مانعی برای عبور میبینیم
 
 و آن اراده خطر کردن است
 
 هر برنامه اقدام و عمل مخاطرات و هزینه های در بر دارد،
 
 اما این مخاطرات و هزینه ها به مراتب از مخاطرات
 
 و هزینه های بلند مدت راحت نشستن و کاری نکردن کمتر است.
 
 .پس باید برای رسیدن به موفقیت ریسک را پذیرفت 
 
 

جیرجیرکه به آقا خرسه گفت : من عاشقت شدم.

 

 خرسه گفت الان وقت خواب زمستونیمه وقتی بیدار شدم

 

 در موردش حرف می زنیم. 

 

 خرس وقتی از خواب بیدار شد

 

 دنبال جیرجیرک خانوم گشت اما پیداش نکرد... !

 

 آخه اون نمی دونست

 

جیرجیرکا فقط سه روز عمر می کنن. ...!!!

نظرات 2 + ارسال نظر
نوپا شنبه 1 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 12:31 ب.ظ http://www.taheri.blogsky.com

با سلام وخسته نباشید
مطالب شما را خواندم موفق و پیروز باشید
حتماً به من سر بزن

yeki ke fagat toronnadare شنبه 1 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 03:55 ب.ظ

دوستت دارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد