راه زیادی باقی است اما

میگویم که دوستت دارم
 
تا همه عاشقان فریاد مرا بشنوند
 
و به من بنگرند و شرمنده شوند ولی

آخر قصه چیست  تو بگو
!

همیشه از پایان هراسیده ام! آخر  می شود این همه عشق تمام شود ؟

جواب خاطره ها ایم را چه بدهم؟

بی تو و صدای مهربانت با کدام لای لای بخوابم ؟

آخر؟ نه! ندارد! باورم نمی شود! نمی شود که ما تمام شود
!

می شود؟ ما تمام شود و من بمانم و تو

اصلا تو نباشی  من می مانم  نمی دانم  شاید

نبود تو از همه چیز این جهان بی رحم وحشتناک تر است

آخر قصه چیست
 
نه! نمی شود! عشق که تمام نمی شود  می شود؟
 
 
نه  نه  نه نه

اصلا می دانی حالا چه وقت فکر کردن به آخر قصه است؟

اینجا هنوز اول راه است ! همینکه بدانیم آخر قصه هر چه که باشد
 
ما با همیم   در یادها و خاطره ها حتی  کافی است

حالا بیا هراس پایان را از من بگیر

حالا بیا به روزهای خوش هنوز نیامده فکر کنیم
!

راه زیادی باقی است اما
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد