راز و رمز گلها

 


گل سرخ : عشق آتشین مرا بپذیر


غنچه گل : برای نخستین بار قلبم بخاطر تو لرزید


گل میخک : قلبم را به تو تقدیم می کنم


گل شقایق : زندگیم فقط بخاطر عشق توست


گل بنفشه : همیشه بیاد من باش


گل اطلسی : نمی دانم مرا دوست داری یا نه


گل محمدی : ترا از صمیم قلب می پرستم


گل شب بو : در شب مهتاب رویت را می بوسم


گل همیشه بهار : عشق تو برای همیشه در قلب من رخنه کرده


گل داودی : از صدای دلپذیر تو لذت می برم


گل اشرفی : این هذیه را از من بپذیر


گل اقاقیا سفید : عشق پاک ، نتیجه ازدواج و خوشبختی


گل میمون : یک بوسه می خواهم نه بیشتر


گل یخ : از عشق تو نا امیدم


گل لادن : گاهی از من یاد کن


گل سفید : می سوزم و می سازم


گل مینا : بی وفا به دلداده خود رحم نکردی


گل کاملیا : فداکاری در راه عشق خوشبختی می آورد


گل زرد : از تو بیزارم.


گل نسترن : شهرت را بر عشق رجحان دادی


گل ساعتی : در واپسین دم زندگی ، خوشبختی تو را می خوهم


گل پژمرده : افسوس که بهای عشقت را ناچیز پنداشتم


گل مریم : بپاکدامنی تو درود می فرستم


گل کوکب : چرا بیهوده قلبم را افسرده می سازی


گل رازقی : شفا و بهبودی ترا آرزو دارم


گل لاله : تو که دل مرا غم زده می خواهی ، این من و این دل دردمند من


گل سنبل : تو به منزله باغ پر گلی هستی که دلداگان را از تو نتیجه ای نیست


گل بیدمشک : اگر می سوزم و خاکستر میشوم ، گناه از بخت نا مساعد من است ، ترا می بخشم.


گل رازیانه : هر چند در کنارم نیستی ولی گناهت در تنهایی مونس منست


گل ناز : ناز و دلبری جامه ایست که بقامت تو دوخته اند


گل یاسمن : دستی استکه دامن دلدار می گیرد و زبانی است که تمنا می کند.


گل یاس : از من نخواه که جز راستی سخن گویم ، من شیفته تو هستم.


گل چای : بختم بیدار و طالعم میمون است


گل هرزه : حساس و مو شکافم و بر عشق گذشته حسرت می خورم


گل حنا : بیشتر از این دیگر فریب ترا نمی خورم


گل شیپوری : بتو اطمینان میدهم که جنجال حسودان در عشق ما اثری نخواهد داشت


گل مروارید : این آواز حزین دلداده ایست که برای آخرین بار سخن میگوید


گل سوری : عزیزم با من مهربانتر از گذشته باش


گل عباسی : تو مایه امید و سرچشمه آرزوهای منی


گل شمعدانی : عشق لازمه زندگی ست و بدون عشق نمیتوان زنده بود


گل نرگس : خود را این همه سزاوار عتاب نمی بینم ، دلم از نامهربانی های تو بستوه آمده است.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد