عشق یعنی یک فروغ بی زوال

عشق یعنی یک سلام بی جواب

عشق یعنی حسرت تشنه به آب

عشق یعنی یک شب پر رمز و راز

عشق یعنی کوله باری از نیاز  

عشق یعنی چشمه آب زلال    

عشق یعنی یک فروغ بی زوال 

عشق یعنی در شب در ماندگی  
 
خسته از این روزگار بندگی  

معنی عشق و دل و دلدادگی

در کتاب قصه ای از بچگی   

در میان لحظه های خستگی   
    
عقل را شالوده بود این زندگی  
  
تا که یک شب ، پیغام خدا  
  
از درون برق و سیم و از هوا  

همچو تیری گرم و تیز  
 
بر نشان قلب من با صد ستیز 

بر نشست و شعله زد بر خرمنم  

روح من پرواز دادی از تنم   
    
ای یگانه سرنشین قلب من   
    
ای طنین بی رقیب آهنگ من    
 
عشق یعنی بوسه ای از راه دور

عشق یعنی کاسه ای لبریز نور

عشق یعنی خواب من با یک خیال

عشق یعنی یک فروغ بی زوال
 
نظرات 1 + ارسال نظر
سیاوش دوشنبه 1 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 01:28 ق.ظ

سلام خواهر گلم. جالب بود. حتما باز بعدا هم بت سر میزنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد