خیلی دوست دارم

به نام عشق و زندگی تو را انتخاب کردم
 
من از در خونه دل همه رو جواب کردم
 
گفتم برای چیدنت گلی از گلزار بهشت
 
دیگه به امید خدا میرم به سوی سرنوشت
 
زدم به قلب زندگی برای انتخاب یار
 
قرعه به نام تو زده سهم من و این روزگار
 
عاقبت یار دیگه خوب و بدش به دست توست
 
بذار که سربلند باشیم شکست من شکست توست
 
من دوست دارم را به تو راحت گفتم
 
گفتم ولی از روی صداقت گفتم
 
گاهی وقتی که می خوام به یاد تو گریه کنم
 
اشـــک بیکسی من گونه هامو می سوزونه
 
تا میاد خنده ی رو لب های من جون بگیره
 
یاد چشمات روی لبخند من و می پوشونه
 
جای خالیت مثل یک خار توی چشمام میشینه
 
کور میشه بی تو انگاری دنیا رو نمیبینه
 
در و دیوارهای خونه از تو داره صد نشونه
 
گل های باغچه میگیرن از فراق تو بهونه
 
کاش می شود با مهربونی پُـر کنیم فاصله ها رو
 
من می خوام اما چه فایده دل تو نا مهربونه
 
من می خوام اما چه فایده دل تو نا مهربونه
 
جای خالیت مثل یک خار توی چشمام میشینه
 
کور میشه بی تو انگاری دنیا رو نمیبینه
 
من که چون شمعی به شام تار تو افروختم
 
هر چه کردی با دلم از شکوه لب را دوختم
 
روز شب بوده دعایی من سلامت بودنت
 
پس چرا آتش شدی از شعله هایت سوختم
 
خیلی دوست دارم
نظرات 2 + ارسال نظر
شا پرک یکشنبه 14 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 08:04 ب.ظ

بگذارید اگر هم نه بهاری باشم

شاعر سوخته گلهای سحاری باشم

میتوانم که خودم را بسرایم هر چند

نتوانم که همانند قناری باشم

معنی پیر شدن ماندن مردابی نیست

پیرم اما بگذارید که جاری باشم

همچنان طاقت فرسوده شدن با من نیست

مپسند ید که در لحظه شماری باشم

همه درد من این است که می پندارم

دیگر ای دوست من دوست نداری باشم

مرگ هم عرصه بایسته ای از زند گی است

کاش شایسته ی این خاکسپاری باشم

کاش شایسته ی این خاکسپاری باشم

سعید یکشنبه 21 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 03:33 ب.ظ http://labriz.blogsky.com

سلام واقعا واقعا وبلاگه قشنگی دارید مبارکه عجب سلیقه ای دارید من حز کردم راست میگم تا حالا هیچ وبلاگی این طور من و حیرون نکرده بود
من از شما یه خواهشی دارم اگه میشه یه قالبه زیبا تقریبا مثل قالب خودتون برایه من طراحی کنید
من نمی دونم چه جوری نام کاربریه خودم و به شما به رم ویا پسوردم خوب من هیدیه خودم ومیدم حتما باسه من off بفرستین که من چه جوری با شما میتونم ارتباط داشته باشم من منتظره شما هستم
saeed0252
این ایدیه منه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد