با من بمان

          با من بمان اگرمی خواهی آسمان آبی باشد


            ماه در آسمان مهتابی باشد


            با من بمان اگر می خواهی شعله عشق خاموش نشود


            اگر می خواهی لیلی مجنون فراموش نشود


            با من بمان اگر می خواهی عاشق باشیم


            من و تو مثال گل شقایق باشیم


            با من بمان اگر می خواهی فردا را ببینی


            با من بمان اگر می خواهی انسان آدم شود


            اگر می خواهی فاصله بین من وتو کم شود


            با من بمان اگر می خواهی برویم به بهشت


            خارج شویم من و تو از سرنوشت....

 
نظرات 1 + ارسال نظر
آدونیس جمعه 12 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 02:15 ق.ظ http://www.alad69.weblog.sh

سلام بانو عزیز حالت خوبه پست قشنگی بود بببخشید دیر دیر میام خاستی یه سر به من بزن موفق باشی آدونیس کوچولو

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد