فقط برای تو

 کجایی مجنون؟

منم لیلی!

هنوز تازه تر از قصه ی من و تو قصه ای نیست

 هنوز کسی نیومده که مثل من و تو جرات کنه به عشق نگاه کنه!

هنوز کسی نتونسته پرای خستشو مثل تو در حیرونی وا کنه!

تا اوج پرواز کنه و نترسه از پریدن و باز پریدن!هنوز کسی نیومده

تا پاشو تو جا پای تو بزاره تو رسم عاشقی رو جاودانه کردی

 هر روز بیشتر شدی عطر باورت را با همه تقسیم کردی

 بزرگ و بزرگ تر شدی تا جایی که برای دیدنت نگاه کم اوردیم

 دستهامون برای گرفتن دستهای تو کوتاه شدند

 تو اونقدر دور شدی که دیگه باورت نکردیم

اسمت رو روی درختا گذاشتیم و مثل یک راز سربسته تو گنجه

احساسمون پنهونت کردیم

اما من تا مجنونی لیلی ام

هنوز برای شبای سر گشتگی تو بی تابم

 برای دقیقه های پنهون تو پیدایم برای فصل های دلتنگی ات

یارم من بی قرار تو ام و در این وادی حیرت

 هر لحظه با تو وصلم و هر نفس با تو زنده ام

کجایی مجنون که امروز برای دیدن تو به چله نشستم

 و تا تو به قلب مشتاقم فرود نیایی از چله بر نمی خیزم

 و باز برای تو می نویسم برای شبهای اغشته به تو

 فقط برای تو

نظرات 3 + ارسال نظر
بهنام یکشنبه 21 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 02:28 ب.ظ http://baran3.blogsky.com

سلام خانمی
قالبتو کی عوض کردی؟
بیا پیشم خوشحال میشم.

شب قطبی یکشنبه 21 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 02:39 ب.ظ http://shabeghotbi.blogsky.com

چه اسمی داره این بلاگت....وچه اسمی داری خودت....

م.پارسا یکشنبه 21 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 03:02 ب.ظ http://blackest2005@yahoo.com

سلام
وبلاگ قشنگی داری.یعنی یه جورایی متفاوته.
دوست دارم با هم تبادل لینک داشته باشیم
موافقی؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد